YouTube aanraders

Wat een zaaalige opruimvideo en een tof huis. Alles nog in originele staat, maar de opa van die gast was best wel een hoarder. Je moet even door de super Amerikaanse cringe intro heen, daarna wordt t best een aardige jongen.

4 likes
1 like
3 likes

Voor iedereen die niet naar Cats wil gaan, maar wel wil weten hoe de film is
1 like

Naaaah hahahaha mā€™n vriend kijkt filmpjes van deze gast en ik ga stuk om zijn intro telkens, die stomme draai en geklap in zā€™n handjes. Wat een idioot.

2 likes

Dit kanaal ontdekt, echt geweldig :heart_eyes:

3 likes

Deze vrouw :heart_eyes:

2 likes

Hahahaha Jeremy Fragrance. Hij zat ook ooit in zoā€™n vet cringy clip.

HAHAHAHAHAHAHA goud

1 like

Ik hou dus echt onwijs van suffe home made youtube filmpjes. Maar jongens Mingfang Wang-Tijgerkop is van de troon gestoten hoor, en wel door deze gast

8 likes

Haha ik heb hier echt van genoten. Die hele terug reis op zijn sokken :sob::joy:

3 likes

Ja geweldig he :joy: heb dus helemaal niks met treinen maar het enthousiasme is aanstekelijk

3 likes

Oohh wat heerlijk is dit zeg ! Had wat spanning voor een gesprek van straks en dat is helemaal weg. Zo rustgevend.

Onder zijn vlog naar Hamburg feliciteert iemand hem met zijn verjaardag: gefelicitrein. Dat vond hij wel erg flauw.

4 likes

Ik heb het filmpje nog niet gezien maar ik kijk wel eens rail away of we zijn er bijna als ik gespannen ben en ff mijn hoofd wil leeg maken. Zo lekker kneuterig en rustig met leuke muziekjes.

2 likes

Ahh ik heb het gewoon helemaal af gekeken, heerlijk!

2 likes

Hahaha ik vind het zo leuk dat iedereen dit zo leuk vindt hahaha

2 likes

Hebben jullie ook zulke filmpjes? Ik ben zo benieuwd! Ik gooi er nog een in

ā€œSoep bestaat uit water, dus nou water heā€
ā€œVolgensmij smaakt het naar tomatensoepā€

Echt love it

6 likes

Vind dit zo Chill. Wie wil er een keer Ff verstoppertje doen? Lijkt me fantastisch.

1 like

Iā€™m in!

1 like

Ik had nog geen zin om te slapen dus na een paar keer doorklikken vond ik deze heerlijke video, satisfaction! https://youtu.be/V6qtC-TxIE0