Wat een zaaalige opruimvideo en een tof huis. Alles nog in originele staat, maar de opa van die gast was best wel een hoarder. Je moet even door de super Amerikaanse cringe intro heen, daarna wordt t best een aardige jongen.
Voor iedereen die niet naar Cats wil gaan, maar wel wil weten hoe de film is
Naaaah hahahaha mān vriend kijkt filmpjes van deze gast en ik ga stuk om zijn intro telkens, die stomme draai en geklap in zān handjes. Wat een idioot.
Dit kanaal ontdekt, echt geweldig
Deze vrouw
Hahahaha Jeremy Fragrance. Hij zat ook ooit in zoān vet cringy clip.
HAHAHAHAHAHAHA goud
Ik hou dus echt onwijs van suffe home made youtube filmpjes. Maar jongens Mingfang Wang-Tijgerkop is van de troon gestoten hoor, en wel door deze gast
Haha ik heb hier echt van genoten. Die hele terug reis op zijn sokken
Ja geweldig he heb dus helemaal niks met treinen maar het enthousiasme is aanstekelijk
Oohh wat heerlijk is dit zeg ! Had wat spanning voor een gesprek van straks en dat is helemaal weg. Zo rustgevend.
Onder zijn vlog naar Hamburg feliciteert iemand hem met zijn verjaardag: gefelicitrein. Dat vond hij wel erg flauw.
Ik heb het filmpje nog niet gezien maar ik kijk wel eens rail away of we zijn er bijna als ik gespannen ben en ff mijn hoofd wil leeg maken. Zo lekker kneuterig en rustig met leuke muziekjes.
Ahh ik heb het gewoon helemaal af gekeken, heerlijk!
Hahaha ik vind het zo leuk dat iedereen dit zo leuk vindt hahaha
Hebben jullie ook zulke filmpjes? Ik ben zo benieuwd! Ik gooi er nog een in
āSoep bestaat uit water, dus nou water heā
āVolgensmij smaakt het naar tomatensoepā
Echt love it
Vind dit zo Chill. Wie wil er een keer Ff verstoppertje doen? Lijkt me fantastisch.
Iām in!
Ik had nog geen zin om te slapen dus na een paar keer doorklikken vond ik deze heerlijke video, satisfaction! https://youtu.be/V6qtC-TxIE0