Worst-kaas scenario's (/Hollandse snacks)

De monchou versie is echt mn favo ever

9 likes

Oja deze :joy: hebben niks met brownies te maken. Dit is gewoon chocoladecake :thinking::joy:

2 likes

Wat is dat precies? Ik had even gegoogled en kwam dit tegen https://www.uitgeverijdrenthe.nl/oorlogstaart maar weet niet of je dat bedoelt?

En de mokkataart, mini tompuches en slagroomsoesjes. en als het helemaal gek was dan de banaan-chocolade variant. wel allemaal vet lekker.

Geen snack, maar hier word ik oprecht boos van.
Een regelrechte misdaad tegen de mensheid.
Het is bijna knap hoe wij Nederlanders zo’n prachtig gerecht zo vreselijk kunnen mishandelen.
Celstraf, alles.

12 likes

Dat zijn dezelfde wraps die ook in de pakjes van burrito’s zitten.

2 likes

Kwam deze net tegen, nooit zo over nagedacht eigenlijk, maar in sommige banen wel echt het geval:

33 likes

Breek me de bek niet open. Je hebt ook zo’n Albert Heijn verspakket waar dan wraps, wortels, prei, paprika, rode peper en sperziebonen inzitten. :-1:t2: :-1:t2: :-1:t2:

Het enige wat klopt zijn knoflook, ui en aardappels.

8 likes

Nog erger zijn de mensen die zeggen dat er vlaai is terwijl ze zo’n smerige slagroomhomp bedoelen. Vlaai en taart is niet hetzelfde :sob::sob:.

6 likes

Ik snap echt niet wat het probleem is met taart, is toch lekker.

Oke de ene taart is lekkerder dan de andere, maar mij hoor je niet klagen bij gratis taart hoor

29 likes

Ik vind het gewoon zonde van de plek in m’n maag om dan zo’n soort taart te eten (die dan meestal ook echt veel te lang uit de koelkast blijven en collega’s die dan die halve laag eraf vreten of “halve” stukken afsnijden waardoor het zo’n gore bende wordt):

Maar zo’n beetje elke andere taart, prima. Maar pre-corona was dit meestal de taart die bij ons op kantoor kwam als er een leverancier ofzo iets wilde vieren.

11 likes

Aaaaah ja deze ellendige dingen. Krijg je mail: taart in de pantry. Nou heerlijk, tot je even verderop leest; van leverancier x. Dan weet je al genoeg: gore slagroomtaart dus dan kan je blijven zitten.

12 likes

Ik eet dit soms als avondeten, vind het echt lekker en word er ook blij van als ik dit op een verjaardag zie :’)

3 likes

Is dit gewoon een foto van Google? Ik heb vorig jaar letterlijk deze taart gekregen op kantoor namelijk :sweat_smile: of doen we hetzelfde werk?

1 like

Gelei (jelly) ook verschrikkelijk. Sommige tantes deden ook verschillende laagjes/kleuren. Blegh die substantie

4 likes

achteraf weet ik niet waarom ik dit nou zo lekker vond

t was altijd een deceptie en nu moet ik al overgeven als ik denk aan de structuur.

5 likes

Ik heb dit ooit meegenomen naar een forum meeting, waar iedereen wilde weten hoe ik die lekkere brownie had gemaakt :grimacing: durfde niet te zeggen dat het uit luiheid uit een pakje kwam haha

34 likes

Laf dit! Vooral de groene :drooling_face::rofl:

1 like

Ik eet vanavond alleen en heb echt zin om iets vies Hollands te maken. Pasteitje ragout denk ik… of heeft iemand nog een briljant idee?

Ik vind dit ook vet lekker haha. Eet vega maar hiervoor maak ik dus serieus weleens een uitzondering.

1 like

hahaha nee het is gewoon een google naar “slagroomtaart gefeliciteerd” en dan de meest corporate foto die er tussenzat

1 like