Worst-kaas scenario's (/Hollandse snacks)

Ja dit klinkt als een ongezellige man

2 likes

Die Saroma vond ik vroeger nog wel ok, maar mijn moeder maakte ook deze kookpudding.
afbeelding

Melige drab met bitterkoekjeskots

3 likes

Over die slagroomtaarten. Ooit op een stage had ik ‘s middags trek en vond zo’n taart in een koelkast. Ik blij en pakte een stuk. Nou toen ik m’n vork erin wilde doen was hij dus keihard! Net steen. Niemand wist hoe lang dat ding daar al had gestaan. Los van dat je nu een huis kon bouwen met die stukken, zag hij er verder nog helemaal perfect uit.
Misschien een idee om daar ook zo’n webcam op te zetten zoals ze met die laatste hamburger in Ijsland hebben gedaan

3 likes

Omg ik heb mn soulmate gevonden!

1 like

Dit lijkt me echt lekker met bugles. Is ‘t makkelijk te dippen of is de kaas daar te hard voor?

1 like

Hmm over het algemeen is het wel wat steviger. Maar wellicht zijn er versies die wat zachter zijn.
Idd een goed idee met Bugles :smirk:

Kan mij nog zo goed herinneren dat ik als 12jarige bij een vriendinnetje thuis voor t eerst roti ging eten. Had hoge verwachtingen, want tijdens het habbo hotellen had ze het al over hoe verrukkelijk het avondeten zal zijn.

We aten die avond aardappel blokjes, gebakken kipfilet, komkommerschijfjes en ja ja niet te vergeten kerriesaus van Knorr. Owja saus/aardappelen/vlees allemaal apart op ons bordje :joy:

Weet niet wat erger is dit of roti bij de HEMA

Bobba bobba

24 likes

Allebei een gevangenisstraf waard

4 likes

De smaakmaker in de Nederlandse keuken:

Moet altijd als ik dit zie denken aan het gesteggel tussen mijn ouders.
Eten ligt net op bord, vader gooit er zonder te proeven meteen een hoop maggi overheen.
‘Maar je hebt het nog niet eens geproefd!’

36 likes

Ooh zo lekker!! Als ik bij mijn ouders langs ga dan vraag ik of ze oranjekoek in huis halen :yum:

1 like

Ik zou dan dit MSNnen naar dat vriendinnetje als ik weer thuis was 20201119_200910

22 likes

Hahaha precies dit is altijd de situatie bij mijn ouders thuis. Vader altijd ‘neem ook even de maggi mee vanuit de keuken’ en mijn moeder en ik dan ‘JE HEBT NIET EENS GEPROEFD!!!’

6 likes

Haha hier hetzelfde. Alhoewel ik ook af en toe een bord pasta zonder saus met maggi eet

2 likes

Ohh ik eet nog wel eens maggi over mijn friet, lekker jongen!!! En mayonaise met maggi mixen en dan dippen met naturel ribbel chips, ook (vies) lekker

2 likes

Altijd een hit… :sweat_smile::joy:

18 likes

Oh lekker dit! Al jaren niet gehad. Ik ken ze zowel met de zachte bodems als van die koekbodems.

Dit was altijd zo’n teleurstelling wanneer ik op een lekker stuk verjaardagstaart rekende.

1 like

Echt he! En dan kreeg je ook nog eens een veel te klein stukje altijd :confused: nee, 't was 't altijd net niet :rofl:
Monchou taart is dan wel weer echt fantastisch! Echt een van m’n lievelings :heart_eyes:

1 like

dat heet een snoepveter!

1 like

Ik hoorde bij First Dates dat een jongen zelfs Maggi over zijn friet/patat deed of het combineerde met Vodka als shotje :flushed::nauseated_face:

Hier het fragment, ze hebben het woord Maggi wel weggepiept:

3 likes