Wjekw-archief 2

Just embrace it :+1:t3:

2 likes

Zit in mijn een na laatste week op werk (ontslag genomen) en heb zo weinig motivatie. Doe echt het bare minimum en daarnaast zit ik op het forum. :grimacing:

3 likes

Dat doe ik ook soms en heb geen ontslag genomen :heart_eyes:

3 likes

Soms zit mn broertjes haar raar en dan zeggen we ‘Je lijkt op een Duits jongetje’
Ik snap echt precies wat je bedoelt hahahah

3 likes

Deze had ik gemist. Heel veel sterkte.
giphy

1 like

Ik heb tinder, maar ik ben er redelijk slecht mee. Ik spreek niet graag met mannen af want ik voel me snel bedreigd. Nu ontmoette ik via tinder een man die zich graag als vrouw verkleedt en graag als vriendinnen erop uit wil gaan en iemand zocht om het ‘vrouw zijn’ bij te brengen en ik dacht: IK KAN DIT.

Maar blijkbaar ben ik niet vrouwelijk genoeg.

10 likes

Haha i love valdispert

1 like

omg ik heb mn scriptie gehaald!!

66 likes

Wat mooi… veel sterkte

Sterkte <3

1 like

fuck die verkoper, waarom zou je iemand uitlachen omwille van een boekkeuze, hij/zij mag al blij zei dat je iets koopt. En lezen is gewoon goed en zou beter aangemoedigt worden, welk boek het ook is, you do you

vind het ook zo stom dat mensen neerkijken op je als je geen hoogstaande literatuur leest, laat iedereen gewoon lezen wat hij wil

2 likes

Dit herken ik ook enorm van Duitsers op mijn faculteit. Overigens is het voor de meeste juist goedkoper om hier te studeren, maar dat maken ze dan weer goed door allemaal een macbook te hebben (gekregen van papa en mama) en zo veel zakgeld van hun ouders :confused:
Duitsers zijn makkelijk te herkennen aan hun macbook. Ze zijn ook zo beleefd tegen elkaar en de docenten, ik voel me altijd zo’n gigantische lul als ik ergens mn mening over geef.

Although toegegeven ik ben ook een lul

2 likes

Of je doet gewoon ff of je 1 bepaalde ring wilt passen en dan zeg je ‘‘ik denk er nog even over na, doei!’’

2 likes

Mah niet echt. De stad is wel duur maar dat komt meer omdat er te veel studenten zijn. Veel van mijn studiegenoten wonen ook gewoon thuis want het is een uurtje met de bus. Veel studiegenoten die hier wonen krijgen hun huur gewoon betaald door hun ouders. Er zijn wel opvallend veel vegans onder Duitsers hier dus misschien is dat wat hun leven zo duur maakt :stuck_out_tongue: Boodschappen zijn vaak wel goedkoper in Duitsland ook

16 juli! Ga eerst nog lekker op vakantie :sunflower:

1 like

Ik begrijp niets meer van al die vaderdagen. Mijn vader woont in Schotland en mijn stiefvader is een Belg (uit Antwerpen) die in Nederland woont, maar er is dus ook een vaderdag speciaal voor regio Antwerpen?? Snap gewoon niet meer welke vaderdag ik moet kiezen hahaha België algemeen, België Antwerpen of de algemene :exploding_head:

5 likes

Maki worden per rol verkocht, dus 8 stuks.

1 like

Ik voel me zo’n sukkel haha. Ik werk sinds een klein halfjaar bij mijn hogeschool. Bedoeling was als student assistent, maar omdat ik een eigen bedrijf heb hebben ze me als freelancer ingehuurd. Super vet want is beter voor mn portfolio en ik verdien nu veel meer.

Maar ik ga telkens een beetje gespannen naar mn werk omdat ik bang ben dat ik t niet goed doe, omdat het gewoon wel een echte baan is en niet meer een studentendingetje. Maar ook elke keer ga ik vet enthousiast naar huis omdat alles eigenlijk goed gaat. En als extra bevestiging is zojuist mn contract verlengd met een halfjaar!

En dan toch blijf ik een beetje onzeker haha, ZO stom. Is denk ik een restant van faalangst waar ik vroeger last van had. Want verder ben ik best zelfverzekerd en vind ik bv spreken voor groepen oid ook niet erg. Ik wil gewoon graag mn uiterste best doen of zo. Herkent iemand dit?

14 likes

Bestel bij Mr sushi of zoiets. Die heeft vaak goeie deals.

1 like

Ik wou dat ik de jaren 70/80 had meegemaakt. Lovelovelove de rock- en metal muziek en ook het idee dat iedereen lekker in het moment leefde ipv in zijn mobieltje :heart_eyes:

7 likes