Dit was mijn favoriete boek toen ik elf was. Leuk man, over een heroïneverslaafde meid in Duitsland . En de rest maar praten over Carry Slee.
Ik had een half dagje vrij omdat ik zonet naar de psycholoog moest, nu ben ik thuis en ik ging eigenlijk nog allemaal nuttige dingen doen. Maar intussen zijn er een stuk of 4 tuinmannen de gemeenschappelijke binnentuin van mijn appartementencomplex onder handen aan het nemen en omg ik kom voorlopig nog niet van mijn bank af
Ok WK-pooltje op de valreep nog ingevuld en nu klaar voor een hele maand voetbal
Ik heb nu mijn tuinman in gedachten en vind het vrij bijzonder dat je daarvoor op de bank blijft zitten. Echt zo’n oud ventje die nog wat bijklust na zijn pensioen…
Ik heb het idee dat ik nooit meer iemand ga vinden met wie ik zo goed kan omgaan als met mijn eerste ex. Dat is echt zo’n perfecte klik, alleen werkt het gewoon niet. Denk echt dat het onmogelijk is om iemand te vinden met wie ik zo leuk kan omgaan. Deprimerend. Mijn vorige ex is in vergelijking zo tyfuskut dat ik me nu echt verbaas dat ik daar een relatie mee heb gehad. Dat is nu 7 weken uit, en ugh. Vraag me echt af hoe ik dat 1,5 jaar heb volgehouden bah
Ik heb trek in burgers met wijn en lekker filmpje kijken maar ik sta ingeschreven voor een sportles. Heb alleen echt geen zin en ik kan ook morgenavond gaan en zondag.
Dus
- Burgers en wijn
- Sporten
0 stemmers
Eerst sporten en erna wijn is geen optie, eigk wil ik dat jullie allemaal op wijn stemmen want ik heb echt geen zin.
Steekproef van 7 met een 100% score is genoeg toch, nu niet meer kijken en wijn drinken go go
Sporten is goed, maar soms moet je jezelf ook wat ontspanning gunnen, want dat is ook gezond. Geniet ervan!
Ik had sporten gestemd om je nog enigszins te motiveren, maar ik denk dat je beter lekker kunt gaan genieten van de burgers en de wijn.
Als het een eerste keer lukte, waarom dan niet een tweede keer? Je bent nog jong toch, zoveel mensen die je nog gaat ontmoeten.
Morgen mondeling examen kunstgeschiedenis.
Laten we even bidden tot Khefren, Kheops, Mykerinos, Hetepheres, Anubis, Amon-Re, Apollo, Venus, Aphrodite, Osiris, Snefroe, Ramses, Toetankhamon, Alexander de Grote en nog allemaal andere figuren uit de kunstgeschiedenis die ik heb moeten leren.
Of duim gewoon even dat ik het haal morgen ok?
Kaarsje branden mag ook.
@Huismus @Violet_Hill thankyouu ik ga wijn kopen, oeh of sap met likeur 43 want dat staat er nog!
Dat kan niet want aan de binnenkant van de poortjes kun je alleen uitchecken, niet inchecken!
Achter iemand aanlopen is beter
Het spijt me voor mijn betweterigheid, maar de NS werkstudent in mij kon d’r mond niet houden🤔
Haha ik heb hetzelfde dilemma. Ik wilde wel gaan sporten, maar het regent…
Nee inderdaad, ik wilde ooit een keer uitchecken bij een incheckpoortje (of andersom), gewoon om te kijken wat er gebeurde, nou er werd mooi €20,- van mijn kaart gehaald! Wat ik daarna wel makkelijk terugkreeg door te bellen met de NS maar het werkt dus niet, haha.
Sterkte…
Ik heb zin in wijn en ongezond eten. Maar dan moet ik nog langs de supermarkt terwijl ik nog eten thuis heb…
Denk dat ik t niet ga doen maar als het eenmaal in mn hoofd zit wil ik het zo graag ughhhh.
Ik ga thuis met behulp van de polls een soort test maken en dan kan je zien wat voor type forummer je bent. Soort Girlz! meets horoscoop meets Buzzfeed!!