@Jeminae Wat vreselijk. Heel veel sterkte.
@Jeminae heel veel sterkte
@anon44204370 ik denk dat het al is gelukt maar als je dit nog een keer hebt… bij een ander poortje ff inchecken (gewoon het poortje er naast) en aan de andere kant uitchecken
In nimma? Gewoon achter iemand aan lopen.
Wat enorm verdrietig. Sterkte.
Zo herkenbaar dit. Mijn dokter is buitenlands, dus zegt soms hele vreemde dingen. Ooit een keer na een longonderzoek: ‘Ja, je hebt iets heel ergs, we willen je persoonlijk spreken.’ Ik dacht echt dat ik longkanker had ofzo Ik had astma overigens. Nog steeds geen pretje, maar toch minder erg.
Ik ging Mn bed verschonen maar ben er toen geheel perongeluk weer in gaan liggen… en nu kan ik er niet meer uit. Ofnouja… kan… wil.
Mijn broek zit strak. Misschien na dit weekend toch maar weer serieus beginnen met afvallen.
Kun je niet zoiets als een Lucardi inlopen en ringen passen en kijken welke maat daar dan op staat?
Vannacht toen ik thuis kwam na het concert had ik zo’n zin in chips, maar niks in huis. Toen heb ik maar mijn avondeten (pasta) opgewarmd en dat gegeten??? Zo raar ik had niet eens echt honger maar anders ging de zin in chips niet weg
Zo blij dat het haring seizoen is begonnen, elke dag broodje haring als lunch
Ik was gisteren naar Animal Collective en het was zo leukkk, nu wil ik vanavond nog een keer
Een weekje vrij in het vooruitzicht is zo goed voor mijn productiviteit. Ik ben opeens vanalles aan het afwerken en afvinken waar ik al twee weken tegenaan zit te hikken. Nog maar 4 uur (En please please laat niemand in die tijd nog ff kutmails sturen waar ik chagrijnig van word.)
Ik heb gister gestofzuigd en het is nu gewoon alweer een zooi. Katten zijn lief, maar ze maken wel echt een rommel.
Ik werk vandaag in een ander filiaal en het is zooooo saaaaaaaaaaai
Hahaha ja, ik heb het idee dat ik ze ook herken.
Uit mijn observatie hebben Duitse mannen s relatief vaak een bloempotkapsel. Daar zie je Nederlandse mannen echt nooooit mee boven de 4 jaar dus bloempotkapsel = Duitser.
Ze lopen ook vaker tot vrij gevorderde leeftijd rond in altokleding. Bij ons begint het een beetje zielig te worden boven de 17 jaar, maar Duitsers doen dit tot later dan wij.
Qua mode lopen ze vaak een beetje achter.
Verder zit er inderdaad ook vaak iets in het hoofd, maar ik kan het niet goed beschrijven wat het is. Ik herken het wel vaak.
Overigens vind ik de meeste Duitsers wel superbeleefd en aardig.
@Jeminae Ik snap dat je vandaag het liefst over zou willen slaan, wat een nare en verdrietige dag moet dit voor jou zijn, en wat waren je vriendinnen nog jong toen ze overleden Heel veel sterkte!
Dit klinkt zo mysterieus dat ik er meteen allerlei hele obscene gedachtes bij krijg, wat voor iets is het?
@Mgg bij Siebel (en andere juweliers vast ook) hebben ze zo’n setje met alle ringmaten en kun je dat goed passen. Zij weten ook wel wat handig is qua maat mbt dikkere vingers in de zomer en dunnere in de winter. Zou gewoon langsgaan en vragen of ze je willen helpen met je ringmaat!
Ik vroeg bij boekhandel de Slegte naar ‘De ondergang van het avondland’ van Spengler en kocht toen een boek over de liefde. De verkoper zei: ‘Dat is nogal wat anders’ en lachte me uit. Of toe. Maar ik denk eerder uit.
Wat lief jullie reacties!
Ik ga straks naar de begraafplaats, heb twee mooie boeketjes laten maken. Bij het graf van de vriendin die jarig zou zijn mag mijn zoontje een ballon oplaten en vanavond ga ik een taartje eten om haar verjaardag te vieren. Dat is wat ze zei in ons laatste gesprek, “maak er een feestje van”.