Ik wacht nog steeds op mn beoordeling van mijn scriptie en mn hartslag is sinds afgelopen week standaard hoger dan 95 terwijl ik normaal 62 heb. Ik kan niet meer
Ik luister tegenwoordig oude tekenfilm intro’s als gewone muziek.
Heb nu een playlist aanstaan met Dommel, de Flintstones en de Fabeltjeskrant.
Op naar de dokter, ben toch altijd nerveus. Straks zegt ze ‘Sorry je hebt tuberculose we kunnen niks meer doen’
P.s. Ben nu gelijk de symptomen van tuberculose aan het googelen
Wat rot. Probeer je wel een beetje te ontspannen en koffie te vermijden?
Hoop dat je snel je beoordeling hebt en dat het een mooie is!
Niet voor medelijden ofzo. Maar zijn er misschien mede FF’ers (of is het met een -?) opgenomen in het VU? Kunnen we misschien een keer samen wat drinken.
Ik heb planten gekocht voor in de tuin en huis. Ziet er al veel gezelliger uit met planten.
Inderdaad nooit googlen, dan kun je bij wijze van spreken al een lijkkist reserveren.
Ik heb zo m’n presentatie maar ik heb er zo geen zin in en ook niet echt goed voorbereid :’) lekker lullen it is.
Ik twijfel nog tussen kersenhout of een whitewash
Zouden de bestellingen van douglas die met die 25% korting actie vandaag worden bezorgd? Normaal is het er wel de volgende dag toch, ongeduldig.
Doe hip, ga in een oplosbare zak, scheelt heel veel voor het milieu.
Nee weet niet of dat overal zo is en of dat de dhl hier het niet aan kan, maar bij mij stond er dat de eerst volgende bezorgdatum morgen is terwijl ik wel gewoon gisteren voor 22.00 uur heb besteld.
Ik vind dat er 1 dag per jaar mag zijn die je over mag slaan. Ik zou voor 14 juni kiezen. Ik HAAT deze datum zo.
Het is gewoon niet okay dat ik zometeen naar 2 vriendinnen moet, op de begraafplaats. Van de ene is het haar 9e sterfdag vandaag en van de ander, 3.5 jaar geleden overleden, zou het haar verjaardag zijn.
Ik kan er zo boos en wanhopig en intens verdrietig van worden, als je 18 en 25 bent hoor je gewoon niet dood te gaan.
Ah oke ja ik ga ook van morgen uit. Er staat nu alleen “bestelling in behandeling”.
hele dikke knuffel en veel sterkte.
okee lekker morbide, maar ik ga later in een speciale bio urn en dan moet je die planten en groeit er een boom uit.
Aan de ene kant wil ik een appelboom, aan de andere kant denk ik niet dat iemand as appels wil eten? Dus dan maar iets moois met bloemen!
Wow wat heftig zeg! Heel veel sterkte vandaag.
Wat ontzettend erg, sterkte vandaag <3