Wjekw-archief 2

Beterschap en succes met de ongesteldheid!

1 like

Okay bedankt nu ben ik hyper aware van mijn tong maar die van mij ligt dus vooral tegen mn onderste rij voortanden aan

2 likes

Volgens mij ging het hier op EGF ook over en ik meen me te herinneren dat dat de goede tonghouding is

Nu ik er nog meer over nadenk heb je inderdaad gelijk, dit doe ik ook

1 like

Is de houding van je schouders/nek veranderd? Als je verkeerd staat of zit kun je ook enorme hoofdpijn krijgen. Ik krijg vaak ook hoofdpijn als ik geen zonnebril op heb en erg met mijn ogen moet knijpen, misschien doe je dat onbewust ook ofzo?

1 like

Ik was net met een vriend van me ergens wat aan het drinken, toen kwam er een meisje aan om om een sigaret te vragen. Ze was zelf op een date en vroeg of we ook aan het daten waren, maar nee. Zei ze ‘oh huh maar hebben jullie ook nooit in het verleden gedatet of gescharreld ofzo? nee? oh wat bijzonder dat dat kan’.
:o_o: :o_o: :o_o:

Heb dus die avicii doc maar gekeken op netflix. Volgens mij ben ik de laatste.
Vind t echt sneu, iedereen zag toch dat hij het niet meer trok. Maar ja altijd makkelijk praten achteraf

1 like

Ik heb zo een walgelijke smaak in mijn mond. Heb al geinspecteerd op tonsil stones, maar niks. Echt zo een vieze onsteking smaak.
En nu ben ik bang dat mensen het ruiken en moet morgen veel praten en allemaal nieuwe mensen ontmoeten. Iewllll

Ik kijk een programma op Netflix waarin 7 vrijgezelle Japanners 2 weken op reis gaan met het idee dat sommige mensen elkaar misschien wel leuk gaan vinden. Ik heb net 10 minuten gekeken en ik vind het nu al geweldig hahaha.

3 likes

Hoe heet het ? Want het klinkt alsof ik dit wil kijken.

Hoe heet het? Is het grappig?
Ik zie niks leuks op netflix, al dagen niet. En kijj nu alleen maar moord gerelateerde dingen en word er alleen maar bang van

Ainori Love Wagon: Asian Journey

2 likes

Ik wil een jurkje bestellen bij zara, maar volgende week begint de sale en dat vind ik zonde van m’n geld. Maar ik wil wel een leuke outfit voor OTR hebben. Wil me gewoon speciaal voelen en dat lukt alleen met nieuwe kleren, niet met de zooi die in mijn kast hangt. Maar een jurkje is ook zo overdreven want wil eerst nog de stad in voor het concert mmm…

Fuuuuck kramp in mijn kuit.

Geen jurkje. Een broek met shirt of rokje met shirt. Ik moet altijd mm shirt uit en bhbandjes naar beneden voor mn nek.
Voor mijn rug soms op mijn buik liggen en dan bh los aan de achterkant.
(Zal er natuurlijk aan liggen per fysio en wat er aan de hand is)

1 like

Ja en ik ben nu al wakker en kan niet meer in slaap komen :expressionless:

K ben wat gezonds aan t eten omg

1 like

:expressionless: En toen was je om 5 uur klaarwakker. Nou ja, goede oefening voor morgen ofzo? Dan moet ik echt om 5 uur op.

Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar mijn moeder had daar een hele tijd terug ook last van, hoofdpijn/spanning, en toen bleek dat ze door stress onbewust haar tanden op elkaar klemde en dus haar kaken heel hard aanspande. Ze had helemaal niet door dat ze dat deed totdat de tandarts haar erop wees

1 like

Ik heb binnenkort een uitje met mijn werk en ik zie daar altijd zo tegenop. Werk hier pas net, dus heb het hier nog nooit meegemaakt, maar zo’n hele dag samen met collega’s, bijna 12 uur lang en verplicht allemaal dingen moeten doen…