Vanochtend ergens wezen ontbijten met een goede vriendin en heerlijk bij zitten kletsen. Had ik echt even nodig .
Ik heb net een mega mug gekilled die al meer dan een uur met een enorm hard geluid rond zat te zoemen hier.
Sorry mug! Maarre,
Oh huh haha. Ik vreet ook zoute popcorn bij het leven maar vond deze echt niet te hachelen. Heb gewoon wat ervan laten staan
Ah leuk, ik was er gisteravond!
help me!
Ik ga morgen voor het eerst ooit naar een fysiotherapeut voor mijn nek en rug.
Ik heb geen idee wat ik aan moet. En wat ik uit moet…
Ik koop ze bij de kousenspeciaalzaak, daar weten ze vaak precies welke kleur goed bij je staat en welk merk bij jouw lichaamsbouw past enzo.
Wow dat klinkt echt heel fancy, hoe duur is zo’n panty dan?
Ik draag wel alleen maar jurkjes dus is mss wel een goede
Je moet je top uit, en soms moet je bh bandje een beetje aan de kant of de sluiting achter los. Ik zou een bh aandoen die goed zit en een top die makkelijk aan en uit kan.
Ik ben de laatste tijd nogal gestrest vanwege mijn studie. Heb daarnaast afgelopen weken ook best veel sociale dingen gehad, wat heel leuk is, maar wel onhandig gepland. Nu ben ik al 3 dagen continu gespannen, ik slaap al weken slecht en zoiets stoms als troep in huis en die 10000 stappen-challenge niet halen geeft me dan ZOVEEL druk. Nu heb ik morgen een feestje, maar vrees dat ik dat af moet zeggen en daar baal ik zo erg van.
Nouja, lekker onsamenhangend verhaal. Heeft iemand tips om stress/spanning te verminderen in een drukke periode?
Ik krijg striae op mijn buik en vind het zo erg Why, baby, why
Die ik heb zijn volgens mij ongeveer €15, maar het ligt een beetje aan het model denk ik.
Oh godverdomme nee ik heb net betaald bij douglas en alles ging goed via ING maar nu staat er dat mn bestelling niet goed was en ik moet opnieuw betalen???
Zou ik het opnieuw kunnen bestellen en dat ik dan geld terugkrijg?
Ik ben bij de tandarts geweest en hij heeft verdoving gegeven achter in mijn mond, in mn kaakspier?? Het doet nu zo’n verschrikkelijk veel pijn als ik mn mond open wil doen. Wtf is dit
Thanks! Gek dat je opeens kriebelig kan worden van zo iets gewoons eigenlijk. Alleen omdat je het nog nooit hebt meegemaakt.
Oooh dat valt reuze mee!
Kan ik wel begrijpen hoor, ik zou het zelf ook willen weten. Succes morgen! Hoop dat je snel van je klachten af bent.
Haha ja kan ik me wel in vinden, vooral de ogen en vorm van hoofd. Ik heb een vriend die halfduits is en hij heeft ook echt van die kleine diepliggende ogen. Hij zegt zelf dat hij een holbewonershoofd heeft. Klopt ook en een vriendin van mij is half Duits, zie het aan haar niet maar haar broertjes wel. Ook weer die ogen en vorm van hoofd. Vooral haar oudste broertje, die is wel heel erg goed gelukt trouwens haha. Niet dat “de Duitser” lelijk is ofzo. Denk bij vrouwen dat ik het dan eerder aan de kleding zie en hoe ze zich in het algemeen stylen.
Misschien kan je het geluidsoverlast een aantal keer opnemen en dan als de ouders een keer thuis zijn het aan hen laten horen. Misschien heeft dat meer effect.
Oké even klagen hoor sorry maar naast mjjn keelontsteking die nog steeds moeilijk zeer doet word ik nu ook ongesteld waardoor ik me bijkomend beroerd voel. Die leef.
Hoe lang duurt het ongeveer voordat Asos je geld overmaakt als je iets hebt geretourneerd?