Wjekw-archief 2

Dit had ik in mijn vorige huis ook! Dan vloog het richting mij en plakte het zo op m’n been, voelde echt goor koud en nat :tired_face:

1 like

Sterkte @Evi-lena En gewoon aangeven op je werk wat er speelt! <3

Ik heb vanmiddag toen ik moe was al een half uurtje in bed gelegen en nu ben ik wel moe maar niet moe genoeg om te slapen…

Dus maar ff chill Netflix kijken (geen 13 reasons, want dat is niet echt ontspannen :P)

1 like

Je douchewater is warm, warmt daarmee de lucht op, warme lucht stijgt op en daarvoor moet er aan de onderkant lucht worden aangezogen.
Je hebt douchegordijnen met lood in de onderkant, of een iets steviger douchegordijn kan ook helpen, of zo’n badstoffen variant (maar daarmee zou ik wel heel bang zijn voor schimmels).

2 likes

Klein stukje open laten staan! Zo kan er nog ‘koude’ lucht langs waardoor deze niet aan je gaat plakken. Zo los ik het altijd op

1 like

Ik ga zo even douchen voordat ik ga slapen en heb het in de ochtend ook al gedaan. Ben ziekig en ik heb het daardoor de hele tijd ijskoud. De douche houdt me zeker 2 uur wel warm. Sorry voor het milieu

Vier mini Mac lipsticks want jaa nu maar 7,50 kan ik mooi kleuren uit proberen :joy:
Voor de rest twee Mac kwasten, een nyx liquid lipstick, zoeva oogschaduw pallet want wilde dat wel is proberen. Nog een concealer en nog iets wat ik ben vergeten. Heb ik dit allemaal nodig zeker niet, maar nog geen spijt😂

5 likes

Physicccss!!!

Edit: wat @Merel zei dus.

Dat had ik dus ook dus en het irriteerde mij zo hard dat ik gewoon een knoop in het gordijn heb gelegd en toen was het gefikst, maar dan kan je dus wel meer water op de vloer krijgen helaas!

1 like

Klinkt als een reactie op lactose :frowning:

• LOI
  • NTI

0 stemmers

Help me out :nerd_face:

Ik woon er al een paar jaar niet meer, in deze woning laat mijn douchegordijn me met rust gelukkig. Maar goede tip voor @anon44204370

1 like

Mijn telefoon is vanmiddag gevallen en nu ligt mijn scherm in 100000004 stukjes. Zo kut. Morgen werken en dan kijken of ik het kan laten repareren, daarna Pinkpop. Vind t zonde van mijn geld en zo’n gedoeeeeee.

Heeft iemand ervaring met de mediamarkt qua reparaties? Doen ze dat waar je bij staat?

Ik heb dit een keer bij de AH gehad, stond een man voor de deur in de prullenbak te graaien. Toen ben ik naar hem toegelopen en heb hem mijn brood aangeboden.
Wilde hij helemaal niet hebben want blijkbaar had hij genoeg eten en was in prullenbakken graaien een soort hobby. Vervolgens heeft hij een half uur aan een stuk door zitten lullen en kwam ik niet meer van hem af.
Sindsdien laat ik mensen lekker graaien.

9 likes

:scream::scream::scream::scream::scream:
Ik vond 'm zooooo lekker, maar hou ook echt van zout haha.

Ik verveel me en wil iets kijken op netflix, heb serieus al 7 dingen opgezet en weer af gezet. Ik vind niks leuk of boeiend. Of ben ik gewoon zo een zure trut. Ik doe echt m’n best om iets leuk te vinden maar alles is mehhh

Same here!! Zit al een uur te scrollen op zoek naar iets leuks, maar alles is gewoon kut.

Waar koop ik die merken? Ik vind ook dat de duurdere mooier blijven dus wil er meer daarvan kopen.

Goedzo meid

1 like

Ja erg he! Begon echt te twijfelen aan mezelf.
Zelfs de comedy’s zijn waardeloos. Wil gewoon ff verstand op nul en ontspannen.

Als je Videoland hebt moet je Younger eens proberen, 20 min per aflevering en echt verstand op 0!

1 like