Wjekw-archief 2

Ahh ik was vanmiddag in een kledingwinkel, ik ging een kei mooie blouse passen en hij stond me zo mooi! :heart_eyes: Alleen op het prijskaartje stond dat hij 69,95 kostte dus ik dacht ok met pijn in mijn hart koop ik het voor deze ene keer. Kwam ik bij de kassa, bleek hij afgeprijsd te zijn naar 25 euro :scream: Ik was zo blij :relaxed::relaxed:

42 likes

Kom je even naar het waywt of show je laatste aankopen?

Oh nee :frowning_face: heel veel sterkte

1 like

Oehh dat zijn de fijne dingen in het leven! :smiley:

1 like

Wolford. Best money ever spent. Ik heb serieus panty’s in mijn la die vijf jaar oud zijn zonder ladders of halen en die er gewoon mooi uitzien nog. Wel takkeduur maar ik vind ze het echt waard. Ik heb trouwens alleen dikke deniers, vanaf 70, dus durf niks te zeggen over dunnere panty’s.

4 likes

Ah nee, sterkte…

1 like

Morgen ga ik speciaal voor jou een foto maken!! zit nu in mijn pyjama, heb geen zin om me om te kleden nu :blush:

1 like

Via mijn stage heb ik al geleerd om het in grote lijnen wat te kunnen lezen, maar ik ben het nu aan het leren schrijven via Dash. Vind het echt een hele fijne site haha.

1 like

Ik heb daarnet weet eens geklaagd bij de bovenburen voor geluidsoverlast, maar de ouders zijn nooit thuis. Overlast is altijd door de kinderen en hun vriendjes.
Maar ik ging daarnet dus klagen en ze waren zo brutaal. Ik werd zelfs gefilmt? En zeuren dat het nog niet eens 21.00 is. Gast, gister gingen jullie tot middernacht tekeer. Ik ben zo boos, m’n hart gaat helemaal tekeer.
De klacht van de woningbouw kunnen ze in ieder geval snel verwachten, sukkels.

Ik ging net een nieuwe collega stalken op linkedin, maar hij heeft een premiumaccount dus hij kan zien dat ik gekeken heb (terwijl ik heb ingesteld dat ik niet wil dat mensen dat kunnen zien). Argh cringe zo genant dit :persevere:

2 likes

Ik krijg op de instagram foto’s die ik zelf echt tof vind systematisch minder likes dan de foto’s die ik plaats uit een ‘meh, past wel in m’n feed en heb al even niks meer geplaatst’. Lichte teleurstelling in mijn volgers.

Van die tafelkleedgewichtjes?

2 likes

Ik ben een koude mckroket aan het eten en het is heerlijk

1 like

Oh ik ben zoo jaloers! Eet smakelijk!
Ik zit al de hele avond te twijfelen of ik naar de Mac ga rijden. Ik wil een hamburger en de mc flurry zeezout uitproberen😍

1 like

Dit forum is zo slecht voor me. Las net hier dat het Douglas sale was, ben helemaal los gegaan.
Nu voor mijn brievenbus liggen tot het pakketje komt

7 likes

Haha ik ook door mensen in mijn omgeving :sunglasses: nu ben ik benieuwd of onze namen op elkaar lijken haha!

Niet doen. Die is echt goor. De caramel gaat overal tussen je tanden zitten en de eerste paar happen denk je nog hmm gaat wel, en daarna wordt het veel te zout. Heel veel spijt van dat ik die heb genomen laatst :frowning_face:

1 like

bij mij is kaas de dooddoener, met name zachte geitenkaas
love kaas
maar eet et gewoon niet meer want t is niet te doen jonge

2 likes

Ik heb vandaag echt teleurstellend werk-nieuws gekregen waardoor ik nu voor een dilemma sta waar ik echt niet om gevraagd heb. Voel me er zo rot door.

@Temper Ongeveer hetzelfde met de banaan-toffee. Jammer want ik houd van banaan en van toffee. Maar dit was geen succes.