Wanneer gaat dat weekendje weg gebeuren? Misschien dat het er dan wel van komt?
Kom op, hoe eerder je het doet, hoe eerder je ‘vrij’ bent vanavond, you can do it!
@anon98052296 JA dat heb ik ook nog hahaha
@sunflowers Hoeft toch ook niet? Niemand verplicht je ertoe , richt jouw dag lekker in zoals jij dat wilt.
Haha jaaa moeten we nog plannen! Ik ga het eens bespreken want dan kunnen we ook boeken.
Lief, dank je wel.
Ik heb morgen een sollicitatiegesprek en ik ben nu al zenuwachtig. Ik heb eigenlijk nog nooit gesolliciteerd op iets serieuzers dan een winkelbijbaan dus weet ook niet echt wat ik kan verwachten, en ik hou niet van onverwachte dingen. Ik kan ook niet improviseren dus als ze een vraag stellen waar ik niet meteen een antwoord op weet dan zit ik daar echt zo van blank stare. Maar goed het moet maar
Eindelijk heb ik DE ideale vacature gevonden!
Alleen ben ik heel erg slecht in CV/motivatie brieven schijven
Is hier toevallig iemand die zin en tijd heeft om mij daarmee te helpen? Ik wil namelijk er tussenuit springen met een mooie brief.
Jaaaa dit, heb het sinds vandaag ineens. Echt foto’s van 4 juni. Uhmm nee dankje
Er rijdt sinds kort af en toe een ijscoman rond en we halen bijna altijd een ijsje. Ik wil hem supporten, want ik vind het zo zielig als iemand vol goede moed zo’n onderneminkje start en dat dan faalt
Ik ben er ook echt aan begonnen. Wie had dit gedacht.
Ahh hiervan smelt mijn hart haha, lief
Wat? Nu? Ik moet nog een nieuwe tweezerman.
Als je het niet weet gewoon zeggen dat je even moet nadenken! Komt vast goed!
Hehehe mn moeder heeft de polotie gebelt omdat de honden van mn buurvrouw (11) 24/7 aan het blaffen zijn. Ik zit nog net niet buiten op de stoep op hun te wachten. #sensatie
Elf?!?!?! Holy shit.
Beide hahaha
Jaaa ben er direct na m’n post aan begonnen en het is klaaaaar
Heb geen zin om het op te eten, nu staat het hier maar haha
Nu even de bom in de keuken opruimen
Bedankt voor je steun!
In het sollicitatie topic staan alvast wat nuttige tips om zelf een opzetje te maken, misschien dat iemand dat dan verder kan nakijken/bewerken?
Succes!
Ik ben mezelf aan het leren coderen en ik vind het zooo leukkk
Je hebt nodig:
Lasagna bladen
Geraspte oude kaas
Italiaanse groenten
tomatenssaus (passata ofzo)
courgette
Bereidingswijze:
-Bak de Italiaanse groenten met olijfolie en gooi daarna die tomatensaus erdoor
-Snijd ondertussen een courgette in plakjes en gril of wok het
-Vervolgens leg je 1 of meerdere lasagnabladen neer en dan leg je daar een laag van dat groenteprutje op, daarop leg je een aantal courgetteplakjes en daarbovenop leg je weer dat groenteprutje and so on. En dan eindig je met een lasagneblad bovenop met wat kaas erover.
-Zet het in de oven
Je kan het btw ook met lasagnabladen maken ipv die courgette er steeds tussen, maar dat is maar net wat je zelf wil!
Alvast eetsmakelijk, oh en sorry voor alle scheve zinnen enzo Had geen zin om daar op te letten
<3