Ahhhh leuk!!! Ben benieuwd!
Ik hoop dat het lukt voor ik gebannen word!!
Ik kan hier thuis niks voor mezelf hebben. Alle zoetigheid wordt door mijn vriend gevrette. Zelfs een glas water staat mijn kat uit te slurpen als ik even niet kijk. Maar ja, die komt uit het asiel en dus zielig, dus die mag alles. Mijn vriend heeft zeker geen excuus.
Ja opschieten dan!!!
heeft iemand tips om grote foto’s te vinden van goede kwaliteit (>100 dpi)? Ik heb er eentje nodig voor mn scriptie, maar heb al zoo lang gezocht en alles is betaald (en dan echt superduur, wil best iets betalen maar geen 200 dollar) en er zijn wel websites met trials en dan gratis een paar foto’s maar ik ga daarvoor niet mn creditcard gegevens opgeven omdat paranoia… als ik via google zoek op een bepaalde grootte zijn het ook alleen maar foto’s met watermerk.
Hé @grace hoe is het afgelopen met dat spannende wat je zou meemaken voor werk een paar weken geleden? MIsschien heb ik het gemist!
ik heb zo een buiten training, maar het is koud.
Weet niet wat voor type foto je nodig hebt, maar op Unsplash kun je gratis (liefst wel met naamsvermelding) mooie foto’s downloaden.
Dat wil ik ook het liefst doen, maar ik wil niet meer aanbellen na gisteren. Tot 3x toe waren ouders niet thuis, dus grote kans dat ze er de volgende keer weer niet zijn en ik weer voor die kinderen sta…
Hahahaha het lijkt er maar een beetje op ;- )!! dank je welllll!
Hahaha oh nee dit waren allemaal jonge knappe kerels, anders zou ik er inderdaad ook niet voor blijven zitten
Reed die auto dan ook te hard, omdat hij dus zo hard moest remmen? Wel uitkijken hoor!
Ik woon vlakbij een zebrapad waar auto’s ook nooit stoppen, ook al zien ze het al van ver en hangt er een bord boven etc. Maar mensen hebben schijt in deze stad. Dus laatst stak er iemand over met een BILLY-boekenkast in zijn handen. Je zou zeggen: is niet te missen. Maar ja hoor een of andere mongool rijdt gewoon door en reed die jongen inclusief boekenkast keihard aan.
Ik voel me zo down de hele dag. Bah… gelukkig zo ff met een vriendin chillen en een beetje lachen samen
Ik heb net een ballonvaart geboekt voor mijn ouders, vriend en mezelf… wel arm nu maar zin in!
Hard stampen
Nou, mijn trolley voor morgen is ingepakt. Ding is wel absurd zwaar en moet er nog 2 verdiepingen mee naar beneden, maar komt goed Hoop wel dat 'ie heel blijft
Volgens de afvalwijzerapp bij het glas en evt het dopje apart! Volgens mij branden ze alle viezigheid nog van het glas af voor ze het recyclen.
Ah kak zeg, heb sinds een uur weer echt steken bij mn litteken