Wjekw-archief 2

Nouja, ik denk dat een heel aantal van die mannen die graag in drag gaan een heel ander idee van vrouwelijkheid hebben dan wij, zeg maar vrij stereotiep.

Ik zie er wel erg vrouwelijk uit, maar ik zit niet de hele dag op m’n stiletto’s en in jurkjes mijn lange nepnagels te vijlen (mag ik ook niet op mn werk btw). En als ik uitga ga ik niet eerst thuis de haren van mijn vriendinnen kammen en vlechten en ik drink geen roze cocktails maar bier. En als iemand aan me zit, ram ik m op z’n bek. Dat is dus allemaal niet zo vrouwelijk.

9 likes

Vandaag vind ik zo’n kutdag. Het is de sterfdag van mijn vader en hoewel ik de hele dag normaal heb gefunctioneerd ben ik nu zo verdrietig. Ik vind het gewoon zoooo oneerlijk dat hij er niet meer is, ik wil gewoon dat hij bij mijn diploma uitreiking kan zijn, dat hij weet wat ik nu allemaal doe en me advies kan geven over bepaalde keuzes die ik nu moet maken. En ik wil dat ik soms nog gewoon even met hem kan knuffelen. Ben ook echt een papa’s kindje eigenlijk. Iedereen zegt altijd hij zou zo trots op jullie zijn maar daar kan ik al helemaal niks mee. Gelukkig weet ik dat dit zo’n periode van het jaar is waar ik even doorheen moet en dan gaat het vanzelf weer beter maar toch vind ik het elke keer weer zo intens kut, het liefst zou ik deze paar weken gewoon een soort pre-zomer slaap houden en het allemaal over slaan :joy:

3 likes

Ohh pff heftig zo’n periode! Heel veel sterkte.

1 like

Ah :frowning: sterkte vandaag!:heart:

1 like

@Huismus @Violet_Hill @Gustav ik sta in de sportschool :o (nuchter hoor)
Er kwam plots een afspraak waardoor ik morgenavond niet kon en toen vond ik na het eten opeens een berg motivatie om toch te gaan!

11 likes

Oké jongens ik ga over 2 weken (voor het eerst!!!) naar Italië. En mijn doel is om daar zoveel mogelijk te vreten. Wat zijn nou echt de klassieke gerechten die ik sowieso geprobeerd moet hebben los van de standaard dingen als carbonara, bolognese etc? Ik wil graag met een foodbaby naar huis.

4 likes

Ligt eraan waar je naartoe gaat!

1 like

Gnocchi.
En Bolognese heet ragu in het Italiaans.

Edit: en pizza met aardappel!

1 like

gelato (italiaans ijs), cannoli (desert) en canneloni (pastagerecht) misschien?

2 likes

Ik ben nu bij Elisabeth in Concert en hoewel ik in de voorstelling zelf echt zin heb, ben ik toch angstig of ik wel terug kan komen. Dan vind ik het vervelend dat ik alleen op pad ben gegaan.

Er is een enorme domper overheen gekomen :frowning:. Ik probeer het nu zo goed mogelijk op te lossen maar ik ben enorm door het blok gezet en voel me er heel rot over. Lief dat je het vraagt! Ik hoop dat ik nog met beter (vaag) nieuws kan komen.

1 like

Oh jeetje. Hopelijk kun je het goed oplossen! Veel succes!

1 like

Bah naar, sterkte vandaag…

1 like

Wat vervelend voor je vriend en jou, veel sterkte. Het wordt echt beter hoor althans dat is mijn ervaring. Ik denk er elke dag nog aan maar ben er over het algemeen minder emotioneel over en het ‘went’ ook gewoon, hoe raar dat ook is. Thanks in ieder geval voor je lieve reactie en nogmaals veel sterkte voor jou en je vriend!

@Rozecoupeschaar @Lentex @Krabpaal Jullie ook bedankt :slight_smile:

4 likes

@anon98052296 Ik moest zooo erg lachen om je instastories nadat je dat spul geproeft hebt. Toen je erover begon dat je het wou proeven, riep ik letterlijk tegen mn ipad: neeeeee, niet doen! :joy:

2 likes

Op de site staat nu dat bestellingen die je gister voor 22u hebt geplaatst je zaterdag ontvangt

:cry:

Heeft er iemand een leuke filmtip? Het liefst iets wat ik op netflix kan vinden :grimacing:

Ik heb laatst Catch me if you can weer gezien. Goede film, waargebeurd ook.

1 like

Heel veel sterkte, vandaag en alle andere moeilijke momenten. Ook voor @Jeminae :rose:

1 like

Whuuut bij mij staat nog steeds morgen? Tenminste als ik mijn bestelling bekijk dan staat er nog steeds de tijd en datum die ik gisteren heb aangeklikt. Wat gek. Ik zie het verder ook nergens staan? :thinking: