Wjekw-archief 1

Ah zo leuk! Veel plezier alvast! En gefeliciteerd natuurlijk!

1 like

Vandaag m’n aller aller laatste tentamen van dit jaar en daarna eindelijk vakantie; zo blij

Wat heb ik gestreden de laatste maanden zeg pffffff

3 likes

Wat een prachtige diepblauwe lucht nu :heart_eyes:

1 like

Ik ben gisteren thuis gekomen van een leuk weekend weg en ben gewoon een beetje verdrietig dat het over is ofzo? Best raar want normaal ben ik altijd blij om weer thuis te zijn. En ik denk dat ik mn bril kwijt ben en daar baal ik wel erg hard van.

1 like

grr waarom heb ik nu nog maar zo weinig gepost, nu kan ik niet meer in het leed dat daten heet posten!

Ik heb iemand zo leuk leren kennen, in de meest onwaarschijnlijke situatie, maar het voelt gewoon zo natuurlijk en gemakkelijk aan. Het gaat alleen wel erg hard, aan de ene kant is dat wel fijn natuurlijk, geen onduidelijke vaagheid en twijfels of hij me wel leuk vind… maar aan de andere kant. Help! Het is ook een klein beetje beangstigend ofzo?
Ik kan ook echt niet vertellen waar ik hem precies van ken, als het ooit echt iets wordt en ik hem ga voorstellen aan vrienden enzo. En hij woont in het buitenland, dus ik kan niet gewoon zeggen van een feestje ofzo

1 like

Ik heb zaterdag een Rayban gekocht maar ik kwam er gisteren achter dat er 6 kleine krasjes op het glas zitten. Denken jullie dat ik vandaag terug naar de opticien kan om dit aan te geven zodat ik een nieuwe kan krijgen? I mean, ik heb de zonnebril alleen gisteren op gehad en ben er nog extra voorzichtig mee omdat 'ie nieuw is. In de winkel zeiden ze dat er wel garantie op zat, maar dat dit niet geldt voor krassen (die je zelf maakt), wat ik heel goed begrijp.

Gefeliciteerd! :confetti_ball:

Ik zou het sowieso altijd proberen! Nee heb je, ja kun je krijgen toch?

Jaa, dat is ook zo maar ben bang dat ze het erop gooien dat ik de glazen zelf heb bekrast

en en en voel je je nu al meer jarig?! :smiley:

Snap ik, ik zou gewoon heel eerlijk zeggen dat je hem gisteren op hebt gehad, heel voorzichtig hebt gedaan en nu die krassen er al op zitten en dat je zeker weet dat dat niet door jou is gekomen. Wellicht kunnen ze dan wel iets voor je doen!

1 like

Ik dacht er is niemand dus ik kan wel even topless zwemmen en egaal bruin worden. Ben ik halverwege komt er net iemand aan.

7 likes

Gefeliciteerd🎉 @Prikkelbaar

Happy bday @Prikkelbaar!

Een vriend van mij woont weer thuis, hij is 28. Ik grap er soms over dat dat echtniet kan enzo. Overigens no offence naar iemand. Die situatie is er nou eenmaal niet altijd naar en dat is prima. Maar toen kwam ik gisteren ook nog eens dit tegen

En ik vind dat stiekem zooo grappig, echt hardop om gelachen.

4 likes

Blegh vanmiddag naar de gewone huisarts omdat de zetpillen weinig doen. Ik word echt gek.

Ik probeer al de hele tijd een gifje te plaatsen maar kapot. In iedergeval, gefeliciteerd @Prikkelbaar

9 likes

Ik heb net een uitstrijkje laten maken en ik zit nu alleen nog maar meer in de stress :frowning: begon weer te bloeden tijdens dat uitstrijkje, de HA vroeg of dat baarmoederhalskanker of borstkanker voorkomt in de familie en nu moet ik 2(!!!) weken wachten op de uitslag. Normaal ben ik juist gerustgesteld als ik naar de dokter ga maar ze nam me zo serieus dat ik nu echt bang ben eigenlijk

IS MAH BIRTHDAY AND ILL DO WHAT I WANT.
Lekker vroeg begonnen met drinken. De hele dag met m’n beste vriendin naar de film (leve de pathe pas) en vanavond met m’n bf uiteten. FUCK VISITE

8 likes

Godverdomme ik ben terug van vakantie en een van de eerste dingen die ik hoor is “je bent niet bruin geworden hè”
Flikker opppooppppppp

2 likes