Wjekw-archief 1

Ok forum werkt niet mee…

Misschien staat dit bericht er straks 50 x maar goed. 16 km gelopen en een half uur gezwommen en straks nog even naar de stad #fitlife.

16 likes

Mijn zonnebril heeft 2 dagen in een paardenstal gelegen (was m kwijt) en nu stinkt ie naar paardenpoep :frowning_face:

1 like

“Als ik bruin had willen worden worden had ik mijzelf wel ingesmeerd met pinadakaas.” Maar sowieso waarom zou op vakantie gaan gelijk moeten staan aan bruin bakken? Ik snap de maatschappij en de obsessie van ‘gebruind huidje = gezond’ ‘wit = ongezond/ziek’ nooit. :’)

5 likes

Meer mensen die dit net kregen, dikke flashbacks maar het einde van egf

5 likes

Ik kreeg het ook. Ongeacht ik een post wilde posten met pic of niet.

Nahhhhh die is leuk!

1 like

Het is alweer gebeurd

7 likes

Haha, ja ik had ook flashbacks!

Nee ik ook niet. Ik word er eigenlijk echt verdrietig van. Zou er geld voor over hebben om nooit meer zulke opmerkingen te krijgen. Edit: ik ben overigens wel bruin geworden daarom vind ik het nog irritanter. Pff ik weet niet waarom ik het me zo aantrek maar kan er echt verdrietig van worden.

Fijne verjaardag @Prikkelbaar! :birthday::tada:

Dit is misschien een domme vraag, maar ik heb sinds kort Open Office op m’n mac. Maar kan ik dat mailen en uitprinten via een windows computer? #dommevraag

Ja en je kan daarmee gewoon bestanden opslaan als .doc :slight_smile:

Ja dan krijg ik een of andere rare melding over de opmaak? Terwijl ik letterlijk alleen tekst heb getypt… Dus kan 'm alleen opslaan als open office document

Waarom sla je het niet op als PDF in pages?

Het forum werkt echt niet bij mij. Meer mensen hier last van?
Plaatjes van leden laden niet, gelezen berichten blijven als ongelezen staan, posts laden niet tot ik de pagina vernieuw?? :exploding_head:

Oh sorry. Zie het al in het Meld je problemen topic dat meer mensen hier last van hebben

Ik wil zo graag een cadeau of iets leuks voor mezelf kopen. Ik weet alleen niets. En ik ben ook over een maand jarig en daar weet ik dus ook niets voor. Echt een luxe probleem…

Heb geen pages :stuck_out_tongue: alleen een oude versie van gewone office for Mac maar die is echt niet chill. (Pages vond ik vroeger altijd verschrikkelijk werken XD)

Wooh het is gewoon al juli! Niet bewust door gehad haha en dat terwijl ik naar de vakantie toe leef

Ik gebruik sinds een paar maanden Peaks. Heel handig enzo, chille manier om geld te sparen, maar die nieuwsbrieven! Echt die stijl is zo ongemakkelijk en irritant. Overdreven hip, cool en nonchalant.

1 like