Wjekw-archief 1

Fantastisch! Deze print ik uit en plak ik op mijn achterraam! (Oke misschien niet)

1 like

Veel familie van mij rijdt Volvo en dat gaat ook echt op voor hun dat stuk. Weet alleen niet of ze goed kunnen dansen. Wil het ook niet weten :ā€™)

ā€œVolvo V70 R-Design
Het is niet enkel de V70 die last heeft van dit imago ā€˜probleemā€˜. Het komt gewoon door het rijgedrag van de Volvo bestuurder. Traag optrekken, altijd rijden op cruise-control, nooit fatsoenlijk inhalen tot hij een keer vooraan wil staan. Dan accelereert hij wel, om vervolgens de rest van het verkeer op te houden als hij er voor zit.ā€

Hahaha jeetje alsof elke Volvo rijder 80 is.

1 like

haha ja dit! Wil dit zoo graag. Of elke maand een massage/gezichtsbehandling. Dacht altijd dat als ik eenmaal zou werken ik dat wel zou gaan doen, maar vind het nog steeds superveel geld elke maand? Terwijl ik het makkelijk uitgeef aan kleding of uit eten gaan, maar dit voelt meer als luxe/onnodig ofzo

1 like

Maar natuurlijk haha. Hetzelfde geldt voor mensen die na de zomer beginnen met proberen (want eerst nog ff lekker op vakantie, drinken, dingen eten die je als zwangere niet mag). Als ze dan in september ong beginnen, in oktober/november zwanger raken, dan zijn ze in de zomer uitgerekend. Zoiets?

2 likes

Hahah neeeeee :scream:
Gelukkig niet zeg

1 like

Morgenochtend om 10u krijg ik mijn resultaten van mijn examens en ik weet heel zeker dat het slecht zal zijn.
Ondertussen hoor ik van allerlei mensen hun resultaten + alle berichtjes hier op het forum erover en hoezeer ik het iedereen gun dat het goed is, ik ga echt dood vanbinnen van de stress. Ik voel me zo slecht.
Ik wil me liefst helemaal volsteken met alcohol zodat ik er niet hoef aan te denken maar ik moet vanavond ergens naar toe met de auto dus dat gaat niet. Ik word echt gek van de stress.

Pff, zo vervelend als mensen je schaamteloos aan zitten te staren (ook al is het wellicht met goede bedoelingen). Goed dat je toch gewoon lekker een jurkje aantrekt! Als ze blijven staren zou ik gewoon heel indringend terugstaren, dat vinden de meeste mensen ongemakkelijk (of steek opeens je tong uit lol).

1 like

Ik ben super serieus op mijn laptop aan het werk (forummen dus) want er is een monteur in de keuken bezig en vind het zo stom om dan als een luiaard op de bank te liggen

Je woont in de ghetto? Of is Zweden gewoon heel gangster.

2 likes

Yaaaaas !!

1 like

Hahahahaha mooie omschrijving.

Ik ben misselijk van emotiesā€¦ Klotezooi

1 like

Ik heb zojuist de hooikoorts neusdruppels (zoā€™n potje) van mā€™n vriend opgezogen :joy::joy:

:whistling:

1 like

Ben weer terug van vakantie, de vorige keer moest mā€™n buur op mā€™n plantjes passen en had hij de ramen voor me gewassen
nu heeft ie een nieuw plantje voor me gekocht, zo lief :sob: ik heb een bosje bloemen voor hem gekocht als dank
(is een oudere man van in de 60, geen juicy hot stuff helaas)

10 likes

Ik ben blij! Heb een vast contract op mā€™n werk gekregen :star_struck:

20 likes

Succes!

1 like

Gefeliciteerd! Wat heb je gisteren nou gekregen van je moeder?

Jij ook nog gefeliciteerd!

1 like

Altijd goed!