Woohoo, kaarten voor Florence + The Machine voor volgend jaar maart zijn binnen
Zooo moe
Maar moet wachten tot Mn peuter naar bed gaat voordat ik een dutje kan doen
En hij steelt steeds mijn kussen terwijl ik nog een beetje chill op de bank probeer te liggen!
Als je hem deelt wel hahah
Er bestaat iets dat “Vicky de ontdekkingskoe” heet en I’m offended
https://www.bol.com/nl/p/vicky-ontdekkingskoe/1004004013320540/?country=BE
I can’t
Ze zijn zo cute <3
Ik wil ook kittens maar mevrouw de Kawasaki (onze poes) zal het er niet mee eens zijn.
I feel you! Zit met kippenvel op m’n armen in de vrieskist hierzo. Want blijkbaar moet de airco op 18 graden.
Mijn naam is een omaonderbroek bij een bepaalde winkel
Hahahaa kunnen ze zulke dingen niet Berta of Mariëtte noemen???
Haha ik vond dit ook heeeel grappig, ook al voelde ik me een bemoeial
Vanochtend bracht m’n moeder me weg en ik vertelde dat (…) een Volvo had gekocht, dat had ik ook aan m’n vriend vertelt en die zei toen. Oja prima auto, kunnen mooi veel boodschappen in enzo en dan kan hij direct ‘s middags warm eten. Hij bedoelde daarmee dat Volvo rijders doorgaans vaak van die degelijke gepensioneerde lui zijn. De jongen die die auto heeft gekocht is nog een jonge vent. Iig ik vond dat toen zoo grappig he, en die auto vind ik ook echt niet bij hem passen. Ik moest daar dus aan terugdenken wat m’n vriend zei en ik ging zoooo hard stuk ineens in m’n eentje. Terwijl mijn moeder er zo naast zat van “haha ” zelfs toen ik uitstapte lag ik nog helemaal dubbel. Ik kon zowat de trap niet op (had ook nog een ventilator in de hand) omdat ik zo ontzettend in m’n eentje zat stuk te gaan. Net fietste ik langs z’n huis (de jonge Volvo rijder) en moest ik weer zoooo lachen. Echt wtf haha, ik dacht echt, Jumpsuit ZO grappig is het nou ook weer niet houd eens op met lachen. Heel debiel dit haha
Mn buurvrouw is tot nu toe stil. Ze hoest zelfs heel voorzichtig ahhahaah.
serieus? waarover? #nieuwsgierig
Ik gebruik sowieso nooit olie remover! Maar ik ga one by one laten zetten … waar ik heen ga die heeft nog geen volume diploma. En vaak vind ik die volume ook best zwaar (ik ben licht blond) ogen ofzo. Maar ben dus vooral bang voor het lelijke na drie weken …
Is er hier iemand die “kwa” typt, terwijl je “qua” bedoelt? Hoe kom je er bij om je het te typen als “kwa”? Ik snap het oprecht niet
Lekker fooneeties
Ik heb straks m’n propedeuseuitreiking en ik ben bang dat ik te netjes gekleed ben en andere niet. Alhoewel zo netjes gekleed ben ook weer niet. Gewoon een jurkje aan die ik niet op gewone dagen aan heb.
He hallo, ik heb ook een Volvo
de bovenburen zijn al sinds negen uur vanmorgen aanhoudend aan het boren. hoe kan je drie uur lang boren? wat ben je aan het doen? IK SNAP HET NIET
Haha ook Volvo hier. Mijne ziet er wel uit als de auto van een gepensioneerde woonwagenkampbewoner.
Love mijn oude Zweed.
Ik vind Volvo’s ook mooie auto’s over het algemeen hoor. Ik vond die opmerking gewoon grappig.
Hardwerkende Volvo’s
Volvo-rijder Martin Bril voert Wijman ook op: “Volvo’s zijn beschaafd, maar toch hardwerkend. En een Volvo raakt nóóit aan lager wal. Oudere Volvo’s vallen zelden in verkeerde handen. Ze worden niet gepimpt door dubieuze eigenaren. Als je auto’s met mensen zou kunnen vergelijken, is de Volvo een knoestige, wat onhandige man, met haar in zijn oren, die als hij eenmaal na een paar glaasjes loskomt, verschrikkelijk geestig blijkt te zijn en ook nog goed kan dansen.”