Wjekw-archief 1

Een rollade van een kilo moet 1 uur en drie kwartier in de oven op 150 graden, dus misschien kan je aan de hand van het gewicht berekenen hoe lang je die van jou dan moet doen? Is het varkensrollade of varkensfiletrollade? Die laatste hoeft namelijk maar 5 kwartier

Autorijden gaat steeds beter :smiley: ik moet nu bijna iedere week wel een stuk rijden en dat helpt echt! Heb de koppeling steeds meer onder controle jeeejjjj.

7 likes

Staat op de verpakking niet hoe lang ze in de pan/oven moeten?

Varkensrollades moeten ong 45-60min per 500gram rollade in de oven. Daarvoor wel even aan alle kanten aanbraden in een beetje boter (of olie). In de oven draai ik de rollade geregeld even om en strooi wat van de olie/boter erover heen.

1 like

Even een vraagje. Ik zie wel vaker dat mensen iets in een spoiler zetten ivm herkenbaarheid. Maar waarom dan? Want als hier iemand zit die jou kent herkennen ze het toch wel (met of zonder spoiler). Of maak ik ergens een denkfout? :thinking:

Wel irritant trouwens van haar. Ik had er misschien al ergens subtiel een naald in gestoken als je het al zo vaak gezegd hebt. Maar gelukkig ga je verhuizen!

1 like

Als de rollade klaar is, kan je er trouwens met een sateprikker inprikken om te zien of ie gaar is. Kleurloos vocht? Gaar! Roze vocht? Niet gaar!

3 likes

Prettigparkeren zegt van wel (nooit geweten dat het daar gratis was?) dus dank voor de tip!

1 like

Body lotion en body wash zou echt verboden moeten worden als cadeau. Ik heb serieus een hele kast vol met die meuk intussen.

Zo irritant als mensen vragen wat je wil hebben, dat je dan 3 verschillende opties geeft die je allemaal mega graag zou willen hebben, die allemaal anders zijn en andere prijsklasse hebben, en dan krijg je gewoon ALSNOG een stomme fles met zeep.

Vraag het dan niet??? :mad:

Ik realiseer me dat ik een gegeven paard niet in de bek mag kijken dus ik jubel dankjewel en zo hoor maar dit blijft gewoon jammer.

12 likes

Mijn vriend heeft zā€™n fiets laten jatten want hij was toch stuk blabla. Ik mag hier niets over zeggen maar ondertussen vraagt die wel iedere ochtend of die mn fiets mag lenen.
Hij heeft ook al een nieuwe fiets geregeld die die alleen nog op moet halen en naar de fietsenmaker moet brengen maar daar had die gister geen zin in ofzo.
Nu staat mijn fiets al 2 dagen bij mn ouders omdat ik de auto heb en iedere x als die vraagt of die mn fiets mag lenen geniet ik er echt van om nee te zeggen. Moet je maar met je spullen leren omgaan. Dit is zn 4e fiets sinds we samen zijn waar kuren mee zijn terwijl ik al 12 jaar dezelfde fiets heb.

10 likes

Vooral bodylotion haha. Douchegel maak je uiteindelijk nog wel een keer op. Maar volgens mij gebruiken maar relatief weinig mensen bodylotion dus dat is inderdaad een irritant cadeau.

Ik werk op kantoor, opeens zoā€™n collega, ā€œHee Honey, kijk eens!ā€, heeft 'ie het puntje van een mes aan zā€™n hand hangen :face_with_raised_eyebrow: Dit is normaal gesproken mijn meest serieuze, droogste collega.

11 likes

Wooohooo ik ga TOCH naar Justin Timberlake op 15 juli! Vond het eerst te duur, maarja nu zag ik filmpjes op insta van het concert in Parijsā€¦ en er waren nog een paar kaartjes op ticketmaster :tada:

Ik ga trouwens met mā€™n moeder, hehehe.

8 likes

Ohja die vraag snap ik wel, nou ze weet wel dat ik soms op een forum zit maar niet onder welke naam. Dit topic heeft honderden reactieā€™s op een dag dus de kans is heel klein. Over een spoiler scroll je best snel heen. Maar het verhaal dat ik typte zou ze wel meteen bij kunnen denken: oh wow dat heeft mijn huisgenoot getypt, we wonen namelijk maar met zn 2en en het is een vrij specifiek verhaal. En als dat ding dan toevallig lek was gegaan dan was ik de sjaak haha. Het is dus meer een spoiler vanwege: stel dat.

1 like

Hahahah ik vind bodylotion echt een van de meest luie cadeaus om te geven. Je kunt het overal kopen en hoeft dus niet lang te zoeken en het is vaak goedkoop.
Ik geef heel vaak bodylotion of douchegel cadeau want ik ben een van die luie mensen.

Ik zie juist vooral mensen die in de zomer zijn uitgerekend, heb je daar nog een theorietje bij? :stuck_out_tongue:

2 likes

die die die die die :stuck_out_tongue_winking_eye:

Haha shit ik zie het lekker verwarrend met die fiets en die als in mn vriend :ā€™)

Ik was afgelopen weekend op DTRH en het was heel tof. Ik heb zoveel ellegirls gezien, maar die zitten hier natuurlijk allemaal niet. Heb oa Aiden gezien en Sixhorsejudy en Sara.

Oh en dit is een leuk verhaal. Ik liep met @August en wat anderen naar een optreden en toen stelde ik een vraag aan haar, maar het meisje dat naast me liep gaf antwoord. BLEEK DAT MEISJE GEWOON @monkeyslut :scream::scream::scream:

30 likes

Ah zo! Dan snap ik hem :relaxed:

Ja gofferā€¦ nu heb ik zin in een roze koek.

2 likes

Ah jongens ik zit vandaag helemaal alleen op mijn afdeling. Echt zo saai. Ook totaal niet bevorderend voor mijn productiviteit.

1 like