Wjekw-archief 1

Ik ben ook al n uur wakker. Zucht

Veel sterkte :heart:

1 like

Blegh dag vijf.

@Versace hij heeft vandaag een familielid verloren. Ik denk dat je m ff met rust moet laten. Snap dat je hem wil helpen, maar nu kun je blijkbaar even niets voor hem doen. Sterkte iig.

Hahaha ik las “what kind” als “wat aardig” dus ik dacht??? Maar je bedoelt soort ipv aardig hahahaha
Uhm hij is van het merk keune

Zal ik als ik thuis ben een foto ervan maken voor je?

1 like

Welke heb je?

Jongens jongens jongens die dagelijkse struggle van iets aantrekken waarmee ik 1) buiten niet verdamp 2) binnen niet iedereen neersabel met mn stijve tepels door de zieke airco. Kan het gewoon weer ff terug naar 20 graden ok tnx

16 likes

Mijn collega trakteert vandaag op Bufkes mmmmm
Bufkesbal here I come

4 likes

Shit man heb alleen een hemdje aan en het is super koud in de trein door de airco

Haha ja heerlijk is dat he!

Test

Ja als je het doet moet je het wel goed doen en op tijd laten bijwerken vind ik 

Ik heb voor donderdag een afspraak! Spannend.
Maar een van de dingen die ik me afvraag: stel ik vind het mooi en wil het zo lang mogelijk behouden maar vind het toch te prijzig om het bij te houden
Hoelang loop ik dan voor gek die laatste week/weken? Of kan ik dat dan gewoon met mascara en nepwimpers camoufleren? Is het mogelijk ze zelf te verwijderen?

En kan ik nog oogschaduw / eyeliner dragen? Haha ben echt een leek zoals je merkt

Sterkte! Zolang die lieve leuke oma nog in jullie gedachten is, is ze niet helemaal weg.

Volgens mij wel! Je hebt ook zo’n interactieve kaart op op rotterdam punt nl (gewoon vd gemeente) om te zien waar je gratis kan parkeren.

Ik stond net op het punt te vertrekken vanuit Gent :grin: bedankt!

Vandaag lekker naar het strand!

4 likes

Haha, ik las deze twee posts achter elkaar en dacht even dat @Pippi reageerde op @Level3

5 likes

Naar is dat! Ik had toevallig ook gisteren last van ovulatiepijn. Pijnlijk, maar vind het wel ‘fijn’ om het te voelen.

Welke is dat?!

1 like