Bah wat een irritante situatie, vooral omdat het al dinsdagavond is. Nu moet je met alle tijden rekening houden voor een evt. afspraak. Hopelijk wel genoten in de Efteling!
@Marsepein Gecondoleerd );
Bah wat een irritante situatie, vooral omdat het al dinsdagavond is. Nu moet je met alle tijden rekening houden voor een evt. afspraak. Hopelijk wel genoten in de Efteling!
@Marsepein Gecondoleerd );
wat?? ik heb die gewoon bij mijn kapper gekocht hoor hahaha
Heel erg bedankt voor de lieve berichtjes:)
@Evenveel Dank je wel. Dat zal ik zeker proberen te doen, al heeft het verdriet nu nog de bovenhand.
Tja, soms moet je hard zijn.
BADUM TSSS
Ik denk dat ik in oktober een YT kanaal ga beginnen mocht ik lichamelijk beter zijn.
Wow je hebt je echt ingehouden!
Nee, ik ook!
Ik ook. Om een slechte reden (love Engelsen, en een ex-vriendin van mij is Colombiaans en nu is ze vast teleurgesteld). Kinderachtig ben ik :ā)
Heel veel sterkte
Ligt het aan mij, of is iedereen oppeens zwanger rond deze tijd?
Ik ook hoor.
Mijn buurvrouw was kneiter hard aan het bellen uit haar raam en ik kon de gene aan de andere kant van de lijn ook horen. Kan haar niet uitstaan en mn moeder moet morgen om half 5 op. Dus heb de buurvrouw maar even uitgescholden.
Adrenaline kick wel hahaha.
Als ik rijk was had ik altijd fake nails en altijd wimperextensions
Maar dat is gewoon ā¬100 per maand
Ik twijfel wel heel erg over wimperextensions heb ze nog nooit gehad maar vind het - als het goed gezet is - zooo mooi
Wat vervelend! Is het nu wel opgelost? Misschien kun je anders nog een mail sturen? Dat heb ik laatst gedaan en ik kreeg binnen 2 of 3 dagen al antwoord. En 2 dagen daarna stond het geld op mijn rekening.
Ah oke, dat wist ik niet. Dan zit het je ook niet mee
Ik heb de theorie dat dat komt doordat veel stellen afspreken in het nieuwe jaar (dus vanaf 1 januari) te starten met proberen enzo. Als het dan een maand of 3 (of 2 of 4) duurt voor ze zwanger zijn ( das wel enigszins gemiddeld toch?) en ze wachten 3 maanden om het aan de wereld te vertellen, dan heb je rond deze periode wel ontploffing van zwangerschapsaankondigingen. Ofzoiets. In mn hoofd klonk het logischer dan zo uitgetypt haha.
Dus ik was naar het concert van Bey & Jay.
De show was echt waanzinnig, maar het geluidā¦ jezus christus te paard wat was dat K*T!!!
Sowieso de hele organisatie sloeg op niks, parkeren moest je maar langs de weg doen?! Want geen parkeerplaatsen meer, nu heeft zowat iedereen een boete gekregen.
Mijn vriend heeft vandaag een familielid verloren en hij uit echt niks van hoe het met hem gaat of wat ie graag wil, en ik wil hem zo graag helpen (wonen niet dicht bij elkaar dus kan helaas niet even langs). Vind het zooo lastig, weet echt niet wat ik voor m kan doen ļø En als ik m dat vraag zegt ie alleen maar dingen als ānee hoef niksā. Meh zo sneu dit allemaal
En weer een nacht wakker worden van de buikpijn
Eerste echte officiƫle werkdag op mn oude stage en ik heb maar 4u geslapen, lekkerrrrr