@Rozecoupeschaar hahaha, ah wel nee ik ben ook zo geweest (sterker nog, ik ben nog student). Lekker zuipen en stappen. Nouja nooit goor en nooit harde muziek. Alleen het is grappig dat hoe dat met leeftijd en andere prioriteiten echt kan veranderen in een ergernis.
Ik zit in een heel fijn studentenhuis. Iedereen op zichzelf en heeel af en toe eten en chillen we samen. Ze zijn gelukkig nooit heel druk
Jongens ik heb een Rotterdam vraag! Kan je nog steeds gewoon gratis parkeren op Noordereiland?
Ahahaha dit is mijn nachtmerrie ongeveer dus denk wel dat het werkt
Jaa erg he? Normaal was het nu allang over, maar helaas. Hoop wel dat het snel over is.
Ja inderdaad! Ze hebben deze week nog andere gesprekken en laten volgende week horen of ze een 2e gesprek willen inplannen. Als het wel wat wordt, leuk - als t niet wat wordt, no biggie. Wanneer hoor jij wat?
Mijn oma is dit weekend overleden en ik heb het echt moeilijker dan verwacht, het zat er aan te komen maar had ergens verwacht dat ze er nog zou zijn met mijn verjaardag volgende week. Ondanks dat het slecht ging, was ze wel erg stabiel in die toestand zeg maar. Merk ook vooral dat ik erg worstel met het idee dat ze helemaal weg is en in een eeuwig niets is verdwenen, het was zo’n leuk mens en lieve leuke oma (ik geloof niet in een hiernamaals al zou ik dat wel erg graag willen).
Gecondoleerd en heel veel sterkte!
@Marsepein sterkte. Wat je schrijft herken ik goed van het overlijden van mijn opa. Maar hij is er nog altijd in iedereens gedachte en dat vind ik een fijne gedachte. Nogmaals sterkte de komende tijd
Heel veel sterkte!
Sterkte meisje! Blijf vooral de mooie herinneringen houden ️
Sterkte!
Heel veel sterkte. ️
Gecondoleerd! Ik wens je heel veel sterkte toe! ️
Ik zou nu gewoon de deur van haar kamer open smijten, die boy aan zn piemel de straat op sleuren, en haar eens even vertellen wat voor een egoïstische kut streek dit is.
Ja maar die jongen kan er niks aan doen, arme piemel ):
Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte!
Ik ben echt zo dom af en toe. Wilde dus nieuwe boeken laten drukken, heb ik het bij de verkeerde drukker gedaan. Goddank heb ik er nu pas 1 en hoop dat ik hem nog kan annuleren (is nog niet in productie), maar ik voel me nu echt oer- en oerstom.