Jaa ik ook! Het lag sowieso aan de rest van de wereld haha! (En mijn collega’s, mijn vriend en het weer)
Sinds ik shampoo van de kapper gebruik is mn haar zo zacht en glanzend echt fijn want eerst had ik echt droog haar
Weet iemand waar deze vliegenmeppers te koop zijn? Specifiek dit model, het liefst een fysieke winkel😬
Om de tijd te overbruggen. Dus we zitten een beetje in hetzelfde schuitje! Wanneer hoor je meer? Heb je verder nog sollicitaties lopen? Ik hoop dat je gauw wat vindt waar je hart wel sneller van gaat kloppen.
Weet iemand een schoenenmerk dat smal valt? Ik ben al zo lang op zoek naar mooie sandalen/open schoenen. helaas met mijn maat 42 valt alles veel te wijd.
Ik heb de hele dag al van die fliebers in mijn linkeroog. Super irritant, want ik heb mijn lenzen in
Je zou maar een gedragen panty fetisj hebben.
Morgen weer 27 graden. Heb outfit stress man.
Ik ga zo nog even kijken wat ik heb. Anders lig ik straks te piekeren. The struggle is real.
Lijkt me juist een heel geschikt moment. Daaaag, dat ze ff normaal doet.
De domino’s is om 22 uur dicht en we hebben net nog besteld. Ben benieuwd… of t komt
Naar binnen lopen en zeggen " huh… had jij niet iets mer Freek…"
Even in spoiler ivm mogelijke herkenbaarheid
Samenvatting
Ughhhhhh ik heb een huisgenoot met een opblaas jacuzzi van de lidl. Nou hartstikke leuk hoor, ze nodigt er allemaal mannen in uit voor dates, en nu haar commissiegenoten (6 man tegelijk) waardoor ik net de hele badkamer weer heb kunnen poetsen. Meteen die badmatten in de was geflikkerd want ZEIKNAT. Ik begrijp niet waarom ze geen rekening kan houden met het feit dat niemand graag in een soppige natte badmat wil stappen om 7 uur sochtends. En ik heb het al 3 keer gezegd. Klaar mee.
En ook overal modder en zand en het allerliefste steek ik dat ding gewoon lek. Gelukkig ga ik over een maand verhuizen naar een huis met wat oudere meiden ipv zo’n 21 jarige losgeslagen student.
Ik heb zo’n tyfushekel aan studenten he. Oh, we geven een feestje op dinsdagavond met fucking harde muziek. Wat maakt het uit dat de buren om 06.00 hun nest uit moeten om te werken.
@Santeria heerlijk he die huisgenoten issues haha. Oh en @Lula ik ben ook student maar ik kan dat studentengedrag echt niet meer uitstaan. Mijn huisgenoot is dus nog een jonkie dus deze week gaat ze ELKE avond op stap, letterlijk elke avond. En ik werk elke dag. Soms kun je je zo vergissen in mensen (ik heb haar zelf gekozen).
@Puntzak @Lula nu wordt me nog duidelijker waarom een vriendin van mij specifiek opzoek is naar een studentenhuis of studio, waar iedereen wat ouder is of vooral werken
Ik ben ook student geweest maar geloof niet dat iemand ooit last van mij heeft gehad. Maar goed, ik weigerde ook om op kamers te gaan want ik kon toen al niet dealen met dat studentengedrag. Lang leve sociale huur!