Wjekw-archief 1

Het is 25+ graden buiten, het voelt als 30 graden, geen wolkje te bekennen en ik vond het een goed plan om voor het eerst in ruim een half jaar weer eens te gaan hardlopen. Tip: don’t.

2 likes

Wat rot dat je twee weken moet wachten, maar goed dat je gegaan bent! Hopelijk valt het mee. (Hier een geruststellende ervaring: bij mijn uitstrijkje vorig jaar bleek dat ik onrustige cellen had, pap 3A. Bij nader onderzoek bleek dat er geen behandeling nodig was, sta nu onder jaarlijkse controle).

Ik heb zo’n zin in mn sushi die over een uur komt, kan niet wachten.

3 likes

Echt geen idee XD ik heb dit allemaal nog nooit gedaan hahahaha. Ik blijf nu wel gewoon typen en zie ‘t wel als ik wil printen :’)

Thanks!

Wil je hier wat meer over vertellen? Je ervaringen, of het makkelijk gaat, of het wat oplevert? Ik heb al een beetje zitten kijken, maar vind persoonlijke ervaringen altijd wel fijn! :biggrin:

Ik heb het ook een tijdje gehad, maar toen zat er een dalende lijn in die beleggingen en kreeg daar schijt van. Als je daar niet tegen kunt zou ik het afraden. Collega’s waren wel heel tevreden (toen die weer ging stijgen hihi en ik al was uitgestapt).

Werkt wel supereasy

1 like

Oh sure! Het aanmelden is even wat werk, maar daarna is het heel makkelijk om in te stellen wat je wilt. Een vast bedrag per week inleggen, wisselgeld afronden, etc. Ook het risico met je beleggingen kan je instellen. Ik gebruik het zelf eigenlijk als een soort extra spaarpotje, dus ik heb het meest veilige portfolio uitgezocht en spaar alleen mijn wisselgeld. Daar maak ik geen dikke winst mee (nog niet meer dan een euro), maar ik heb ook geen geld verloren. Het is heel overzichtelijk en geld opnemen of extra geld storten gaat ook makkelijk.

Het grootste nadeel voor mij zijn de kosten. Het kost me 1 euro per maand, dus ik betaal meer dan de winst die het me oplevert. Maar dat is natuurlijk anders als je meer risico neemt met je portfolio. Ik blijf het wel gebruiken omdat ik er iedere maand een paar tientjes mee spaar zonder het echt te merken, dus dat is heel fijn!

1 like

Oh daar heb ik zo’n hekel aan. Collega van mij die bij 2 seconden zon al zwart wordt heeft ook altijd commentaar op mij. Ik MOET naar de zonnebank, ik MOET zelfbruiner gebruiken etc. Zo irritant.

Het is zo warm in huis :cry: ik zit hier echt als een soort kluizenaar met de gordijnen dicht.

Woehoe HAPPY BIRTHDAY!!! :pizza::hamburger::lollipop::cake:

Net gebeld en langs geweest en krijg donderdag een nieuwe : )!

6 likes

Ik heb zoveel zin in vakantie dat ik daar alleen nog aan kan denken haha. Maar moet nog gewoon twee weken werken.

1 like

M’n leasebak zou om 2 uur geleverd worden, maar er is nog niemand. Woon wel in een raar straatje (aangrenzende straten zijn niet raar en gewoon makkelijk te bereiken), maar had gezegd dat ze me anders gewoon moesten bellen… Moet om 3 uur ook weer weg, dus kom nu hier auto!!!

Heb precies hetzelfde!

Ik ben ook echt obsessief, allemaal filmpjes en foto’s en reviews aan het kijken

1 like

Haha ja precies! En lijstjes van alles wat ik mee moet nemen. Er liggen zelfs al wat spullen klaar.

1 like

Ik heb een hele chille zwarte maxijurk en jurkje tot de knie van de H&M! Heel luchtig. 15 en 10 euro maar.

Gaat eigenlijk een beetje tegen m’n principes in om daar te kopen, maar ik kan ook zo weinig chille zomerkleding vinden… (geen excuus, ik weet het).

2 likes

Hebben jullie soms ook dat het forum niet goed herlaadt/refresht? Ik heb dit topic al helemaal doorgelezen, maar hij blijft me terug sturen naar de posts van gisteren als ik het topic opnieuw open (als “eerste ongelezen bericht”, het cijfer van nieuwe berichten blijft ook steeds gelijk). Ook naar refreshen.

3 likes

ga werken aan je scriptie, NU!!

1 like

jep dit heb ik vandaag ook al de hele tijd!