Wjekw-archief 1

@JaneDoe heel herkenbaar :frowning: Ik ben gisteravond teruggekomen van DTRH, ik ben nu zo verdrietig. Het is zo fijn om even helemaal weg van het ā€œechteā€ leven te zijn. En morgen moet ik weer werken en daar heb ik zooo weinig zin in.

Maar het was wel geweldig <3 Leukste festival waar ik ooit ben geweest denk ik.

2 likes

Wat voor een auto krijg je?

Hyundai i10 en vooral dit: AIRCO hahahaha

3 likes

Goals!!! Leuke auto :smirk:

1 like

Als ik mijn scriptie af heb kunnen maken, kan jij dat zeker ook. :sunglasses:

1 like

haha ja ik rijd nu een witte i10 uit 2008 (is van mezellef) maar die is aircoloos HA. Leasen is niet goedkoop, maar ook geen gezeik met garages en onderhoud XD. Ben zo benieuwd!!!

1 like

Ja! Irritant joh. Denk heel hoopvol dingen bij te kunnen lezen. Niet dus

Jaaaaa, het is zo chill!! Ken het van mn broer! Heel veel plezier met je nieuwe auto met airco!

1 like

Ik heb een Spotify playlist gemaakt met alle rock/punk muziek die ik in mā€™n tienerjaren luisterde en hoewel ik nu helemaal niet meer van die muziek houd vind ik het zo leuk om naar te luisteren, voelt echt als jeugdsentiment. Taking Back Sunday, All Time Low, Fall Out Boy :heart:ļø

8 likes

Wat zijn kinderen toch eerlijk. Was net op bezoek bij mijn nichtjes en toen ik vertelde dat ik naar huis ging zei mijn nichtje ja doe maar want je praat erg veelšŸ˜‚

40 likes

Mā€™n manager heeft ons zojuist verteld dat er op een andere afdeling mensen te kort zijn en op onze afdeling is het juist heel rustig. Dus nu is het plan om 1 iemand van ons team half daar te zetten en half op onze eigen afdeling, tenminste, als we dat leuk vinden.
En op zich lijkt het me wel heel leuk om te zien wat de andere afdeling van het bedrijf doet en wat hij over de functie vertelde klonk ook best leuk. Alleen ben ik dan wel bang dat je continue met 2 verschillende dingen in je hoofd zit, en dat ik mā€™n huidige functie dan een beetje verwaarloos (die andere functie kan meer stressvol zijn en is meer met deadlines, mijn huidige functie is alles rustig aan). Plus, die andere functie is wat extraverter, en ik ben niet zo extravert. :sweat_smile: Lastiiiiiig

Toevallig via ANWB? Private lease?

1 like

Oh zulke muziek luister ik af en toe ook nog eens terug, HEERLIJK.

Ja!

1 like

Ik heb poffertjes in de koelkast liggen. Straks snel mā€™n dochter ophalen, poffertjes warm maken en dan buiten eten.

1 like

Eten jullie met een bepaalde kant van je kaak? Dit klinkt vet raar maar ik eet eigenlijk altijd met mijn linkerkant en juist daar komen mijn verstandskiezen door, dus ik merk het nu heel erg dat ik daar altijd dingen afbijt en mee kauw en ik vind het fascinerend

2 likes

Waarom kan je niet zeggen waar je hem van kent? Is het via internet?

Wat vervelend, ik weet niet goed wat ik anders kan zeggen maar je bent er dan wel optijd bij toch? (Ik las je bericht in het sekstopic). Ga niet van het ergste uit, en bedenk dat zoveel mensen dit ook hebben gehad en als het ernstig was zouden je ze niet zo lang laten wachten!

maar je hebt toch wel je eigen brievenbus he?

:stuck_out_tongue:

1 like

Sorry voor de late reactie!

Wat vervelend dat jij dit probleem ook hebt, vooral tijdens vakantieā€™s e.d Mezelf vermaken kan ik echt absoluut niet, dus meestal eindig ik depri in mijn bed te slapen. Zo klote om ā€œalleenā€ te zijn soms :frowning: