Bij dat programma ben ik jaren geleden al afgehaakt toen hij met een echtpaar incl. (schoon)moeder een huis ging zoeken, waarbij hij die laatste steeds ‘moeders’ noemde. ‘Moeders, vertel, wat vinden we ervan?’ Doei Syb.
En steeds dat vette lachje ook.
Een ICOON die we moeten koesteren
Sybrand in Moldavië met arme bejaarden is Mn fave
“WIE BILT JOE DIS NIEW WHAARM HAUS JOE HEPPIE? LOEK A NIEUWE BED END KOOL VOR DE FAIJER TO KIEP JOE WARM”
bejaarde Moldavische opa kijkt stoïcijns
“Nou mensen je ziet wat een verschil we hebben kunnen maken voor deze arme arme arme arme man YES JOE HEPPIE YES? je ziet gewoon die dankbaarheid op zn gezicht*
Die Margriet die ooit de mol was en nu haar eigen talkshow heeft.
Ah ze heet dus blijkbaar Margriet van der linden.
Robbert ten Brink
Sybrand gooit altijd keihard met deuren zodat de deurklink tegen de muur knalt. En hij spreekt bij heterostellen het liefst uitsluitend de man van de twee aan. Tenzij het over triviale dingetjes gaat natuurlijk, daar zijn de vrouwtjes voor. Zo was er een keer een stel op zoek naar een huis, zegt ie tegen die man zoiets als: o ja, het plafond is laag. Lukt dat wel met jouw lengte?
… terwijl iedereen met ogen kan zien dat zijn vrouw langer is?
Het zit me hoog
Jesse Klaver
Alexander Pechtold
Sylvana Simons
Piet Paulusma
Daphne Deckers, haar talent is gewoon het niet kunnen presenteren in het algemeen.
Die blonde weervrouw van het ontbijtnieuws met aardappel in dr keel.
John Williams, zeiksnor.
Daphne Bunskoek (oid) vind ik ook altijd irritant maar volgens mij is ze juist geliefd.
En natuurlijk Soundos.
Misschien kunnen we beter gewoon dat hele televisiegedoe afschaffen. Wie kijkt er uberhaupt nog tv joh.
Grappig topic, ook al kijk ik niet zo heel veel tv (wel uitzending gemist, dat is praktisch hetzelfde toch). Ik stem ook voor Chantal Janzen, ook vanwege die zogenaamde grappige schattigheid. Johan Derksen of eigenlijk dat hele vrouwonvriendelijke, homofobische clubje bij dat voetbalprogramma mag wel weg.
Verder zit het programma RTL Boulevard hoog in mijn allergie, dus iedereen die dat presenteert mag eveneens weg.
Altijd Jensen en meneer Hartman. Walg van deze mannen.
Ik las Johan Derksen maar doe maar heel VI aub. En vervang Rob Kamphues bij F1 voor een leuke dame. (En Tom en Tim Coronel mogen ook weg als ik toch bezig ben)
En Mart Smeets ga weg.
Martijn Krabbé
Wendy van Dijk
Chantal Janzen
Sergio van first dates
Jochem van Gelder
Ron Boshart
Nicolette Kluijver
Gordon
Linda de Mol
Fatima de mablablablabla
Kunnen we bij F1 Olav Mol ook in de kliko gooien? Boem bats zo doe je dat.
Eens met bijna elke post hier maar Chantal Jansen zit voornamelijk erg hoog in m’n irritatiezone. Die hele act ook van one of the guys met grappen die zogenaamd “op het randje” zijn en dan vervolgens heel verbaasd en schattig lachen als mensen erop inspelen of zo’n opmerking terug maken
M’n ouders zijn helemaal fan van haar “oh Chantal is zo leuk, zo echt. Echt een topwijf” NEE jongons ze is een actrice en ik kijk hier dwars doorheen
Dit was mijn spreekbeurt gr
Oh en peter r de vries mag ook weg, die is zogenaamd expert in alles
Ik wil vooral nooit meer van een BNner horen wat zij vinden van een onderwerp waar ze geen klap verstand van hebben. We kunnen allemaal 5 minuten een Wikipedia pagina lezen. Vertel vooral over je nieuwe programma/film/boek/cd maar laat anders nieuws en actualiteiten en duiding ff aan de grote mensen over.
nu ben ik wel benieuwd naar wie op de tv moet blijven!
Niet per se iemand, maar mag die reclame van de Lidl verdwijnen please?
Oh leuk dit topic, ik heb een hekel aan heel veel mensen haha.
Ronald Molendijk met stip op 1; kan deze man iets anders dan negatief zijn en alles afzeiken?
Paul de Leeuw: gewoon niet grappig
Wendy van Dijk: ze is altijd zo manisch vrolijk?
Kees Tol: verpest mijn favoriete programma VT Wonen, ik wil Victor Brand terug en wel nu!
Bridget Maasland: net een heks
Silvana Simons: irritatiezone
Zo dat lucht op
Edit: aanvulling, zie net dingen staan over Olaf Mol. Maar die presentator gast van de F1, ben even zijn naam kwijt, die mag verdwijnen naar de maan.