Iedereen van de commerciele
Ja Rob Kamphues! Kan echt niks die man
Carice van houten wilde ik trouwens ook nog even toevoegen.
Ruben Terlou
Ja klopt! Ik zag die discussie gisteren pas wat later, dus twijfelde of ik uren later jou nog ging bijvallen.
You are not alone haha.
Ik wilde het vergelijken met de haat op Maan, ze doet of zegt niet specifiek iets wat irritant is, maar toch hebben veel mensen een hekel aan haar.
Soundos!
Sowieso die hele urban tribe.
Wendy van Dijk met terugwerkende kracht
Die vreselijke radio dj die zowat iedere avond bij RTL Boulevard staat
Lil Kleine
Emile Ratelband, het liefst ook gelijk van de planeet af
Marieke Elsinga
Irene Moors, alles wat ze doet lijkt geacteerd
Fidan Ekiz, ik vind haar gewoon irritant en daarbij is ze nog eens de ex van Wierd Duk.
Shelly Sterk, maar de rest van Shownieuws trouwens ook. Elke keer als ik dat kijk heb ik het idee dat mijn iq met minimaal 10 punten daalt.
Arie Boomsma
Heel Volendam
Hahahaha zo hard
Behalve Anny Schilder als ze meedoet aan Ranking the Stars
Joohee Johoo here you go!
Robert Jensen
Maxim Hartman
Jeroen Pauw
Albert Verlinde
Nicolette van Dam
Wendy van Dijk
Chantal Janzen
Tim Hofman
Van mij mag vrijwel iedereen van de buis (exclusief nieuwslezers en weermensen). Al mogen Arjen Lubach, Eva Jinek en Rik van de Westelaken van mij wel blijven. Tijd voor een nieuwe aanwas. Ik vind de Nederlandse televisie te wit, te veel blonde vrouwen en te veel oude, vaak sexistische mannen.
Oh!!! En IEDEREEN DIE MEEDOET MET TOP 2000 ‘A GOGO’ VOORAL LEO BLOKHUIS. Jonge dat jij veel plaatjes kent betekent niet dat jij ze beter kent of dieper ervaart dan alle andere mensen en je hebt ze ook niet zelf gemaakt dus ik weet niet waarom je er cool over doet.
Om nog even verder te gaan op mijn tirade tegen mannen die zonder enkele aanwijsbare reden pretentieus zijn: HUGO FUCKING BORST.
Hm haat ik alle vriendjes van Matthijs van Nieuwkerk gewoon?
Ik vind het stiekem heel grappig dat je klaagt over het krijgen van “een hoop commentaar” na een handvol onderbouwde forumposts, terwijl je zelf bijdraagt aan de eindeloze stroom commentaar op Sylvana Simons. Hoe denk je dat zij zich voelt?
Het is ook echt de minst impopulaire mening ooit
Ranking the Stars brengt mij ook op de volgende vreselijke mensen:
Gerda Havertong en Karin Bloemen(!!!)
Oké even een seksisme-omg op mezelf/deze maatschappij maar ik kan deze mannen dus best hebben en ik wéét dat als ze vrouwen waren geweest ik ze moeilijk irritant had gevonden.