Oh en dat vriendje van halina (die trouwens ook), die prettyboy, die ook in feuten speelde
Heel rtl boulevard
Behalve Beau en peter r de vries. Die kunnen nog wel tegengas geven
@Rebeccabloomwood Manuel broekman! Gewoon dat hele clubje
Oh en Carlo & Irene bah bah bah. Mensen die hen grappig vinden wil ik niet in mijn leven.
O bah en die Geza ja
Eva Simons mag van mij ook weg (ik kijk al nooit meer talentenshows maar door al die mensen zéker niet).
Oh en wat denken we van EMILE RATELBAND
Nu ben ik wel ff klaar haha
Chantal Janzen en Wendy van dijk.
Gerard joling
Gordon
Emile ratelband
WENDY VAN DIJK
Hahahha jaaa ik krijg zo de kriebels van hem
En niet van die lekkere
Mn lijst wie mag blijven is eigenlijk korter
Wie mag blijven:
Iedereen van Omroep Max sowieso love hun allemaal
Wie moet weg:
Iedereen verder
Ik ben nog in dubio over Sybrand hoor
Bij de commerciële kan het me eigenlijk geen reet boeien, kijk toch niet naar die troep en lekker belangrijk wat daar te zien is. Meeste mensen daar zijn kut. Ben blij dat Rupsje nooit genoeg-John de Mol die verschrikkelijke Jan Versteegh heeft gekocht voor dat zielige SBS6-programma. Niet om aan te gluren die gast. Verder zijn al die andere nieuwe BNNVARA-telgen afschuwelijk slecht en gemaakt (zoals Emma Wortelboer). En Yvon Jaspers moet weg; of in ieder geval Boer zoekt vrouw. Die barman uit First dates, die heb ik nu ook wel een keer gezien en oh wat vindt iedereen hem geweldig. Nee. Dionne Stax vind ik ook niet sympathiek en ze praat vervelend. Ook begrijp ik de keuze van presentatie Goedemorgen Nederland niet. Tenenkrommend gewoon. Eigenlijk geldt dat ook voor alle andere presentatoren van WNL, op Rick Nieman na. Danny Ghosen vind ik ook niet boeiend om naar te kijken, maar ik ben wel voorstander van journalistieke inhoud op tv.
Oja en weg graag:
Maxim Hartman
Ajouad El Miloudi
Suzanne van der Hoeven (van Robs grote tuinverbouwing)
Peter R de Vries
Omg dankjewel die Emma is zo verschrikkelijk nep
Nicolette Kluijver, ik kan dat mens echt niet uitstaan. Ik ben zelfs gestopt met het kijken van Expeditie Robinson, wat heel lang één van mijn favoriete programma’s was omdat ik haar zó ontzettend irritant vind.
Glennis en Maan, maar die moeten ook van de radio en internet af
De enige bekende persoon waarvan iemand ooit heeft gezegd dat ik er op lijk Hahahahahhaha
Kijken jullie nog tv ja?
GLENNIS GRACE!!!
Sorry mijn irritatie voor haar zit heel diep