Wie moet er van de TV af

Ja dat, of hele ranzige rare seksdingen hahaha

1 like

Yvon Jaspers. Vind haar gewoon irritant

2 likes

Ik vond Beau van Erven Dorens eerder nooit iets bij die Quiz shows maar sinds hij het Rotterdam Project presenteerde vind ik hem eigenlijk superleuk. Dus je mag blijven Beau.

5 likes

Rick brandsteder, gatver wat een vreselijke vent. Het “presenteren” van RTL boulevard is gewoon oplezen en de grapjes die hij maakt zijn niet grappig, zelfs ongepast.

De “ grap” over pete en zn tweet (dat hij t leven niet meer zag zitten) was ongepast. Rick zei dat t miss wel een winterdipje kon zijn. :face_with_raised_eyebrow:

6 likes

love him so much :heart_eyes:
4 likes

Nee Beau kan niets fout doen!!

1 like

Het is ook meer de reclame hoor. Gewoon zooooo flauw

1 like

Tim Hofman. Met stipt op 1.

9 likes

Mag ik ook iemand noemen die van de radio af moet? Die Fien Vermeulen, van Q Music zit zó in mijn irritatiezone. Zet de radio vaak af als zij het nieuws gaat voorlezen. Letterlijk voorlezen, want er zit altijd minstens een fout in en één zin die ze compleet verkeerd vertelt (waarschijnlijk omdat ze zelf nog geen idee heeft wat ze gaat zeggen).

Laatst sprak ze Yosemite (national park) ook uit als ‘joosuhmietuh’… Engelse namen zijn sowieso niet haar sterke kant. Van mij ook niet, maar zoek dan vooraf even op hoe je iets uitspreekt of waarover iets gaat want je merkt echt aan alles dat ze geen clue heeft.

1 like

Hij komt sowieso amper op tv, maar zoiets als Je Zal Het Maar Hebben doet ‘ie wel héél erg goed.

3 likes

Is er al een nieuw seizoen van Over mijn lijk?
Ik las dat Tim dit ging overnemen van Valerio wat ik wel jammer vond.
Ik vond Valerio her namelijk wel goed doen, maar heb Tim nog niet gezien.

1 like

Oh nee oeps moet nog online komen natuurlijk. Maar verwacht dat 'ie dat wel goed gaat doen

Deze kwam ik ook posten. En Tim den Besten ook.

Groetjes,
Een Timmenhater

5 likes

Neee why? I love tim den besten!

3 likes

Sorry! Ik vind het echt een aanstellerige clown :no_mouth:

1 like

Bij Martijn Krabbe kan ik alleen denken aan

22 likes

Dat vind ik een belediging voor Fred :wink:

3 likes

Ik snap vooral niet waarom het blijkbaar zo moeilijk is om een rechts geluid te laten horen zonder lomp, racistisch en seksistisch te zijn. Ik ben het er wel mee eens namelijk dat een groot deel van de publieke omroep uit linkse programma’s bestaat (stoort mij persoonlijk niet maar goed ik snap dat je van een publieke omroep een afspiegeling van de samenleving verwacht), maar er is toch ook een groot deel van Nederland dat in economisch opzicht wel rechts(er) is maar het totaal niet eens is met hoe hij over ‘buitenlanders’ en vrouwen praat.

5 likes

Kan Bridget Maasland ook heel gauw wegwezen? Overduidelijk zelf de zwakste schakel. Daag.

3 likes

Emma Wortelboer aub snel weg.

27 likes