Wie moet er van de TV af

https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE4MDY1MTY5MDQ2MDU4NTAz/

Damn Honey had wel wat interessants over Emma Wortelboer.

9 likes

Ben ik het niet helemaal mee eens. Wel dat woorden als hysterisch en aanstellerig vaker worden genoemd in relatie tot vrouwen als ze wat enthousiast zijn. Maar de vergelijking in de story vind ik een beetje mank gaan omdat Marc Overmars natuurlijk meer direct betrokken was bij het succes.

7 likes

Heerlijke meid die Chantal.

1 like

Oh mijn god als ik iemand haat, echt.
Ik vind haar echt het toppunt van gespeeld braaf meisje dat achter de schermen over lijken gaat.
Chantal Janzen gatver.
Zij en Tijl Beckand mogen echt de kliko in van mij.

12 likes

Van mij mag Art ook een heel eind van de tv sinds hij die zomershow doet: Zomer met Art.
Hij heeft zo’n ongelofelijk kutlachje en gaat gewoon in de gesprekken NERGENS op in. Wat een schoolkrant niveau

2 likes

“Mijn tweeling doet dit” “Ja inderdaad, sinds mijn tweeling
” “nu je het zegt, het leven van een vader, van mijn tweeling
”. We weten het nu wel Art. Je hebt een tweeling en dat hoef je echt niet elk moment waar daar een kleine opening voor is te verkondigen.

4 likes

Kim-Lian!!

2 likes

Gelukkig komt ze alleen voor in programma’s waar toch niemand naar kijkt :+1:

2 likes

Wat een afgrijselijk gekakel altijd van haar zeg, helemaal akelig

1 like

Jaa soms zap ik langs haar hoofd, maar snel weer weg natuurlijk. Een of andere irritante zang/spelshow waar Soundos ook heeel irritant aanwezig is.

Ik vind al die vloggers die tv-sterren worden echt irritant. Eerst zijn ze bekend op youtube en kraken ze televisie enorm af (want ouderwets) om later zelf op tv te gaan presenteren.

Olcay mag van mij ook van de tv af. Vroeger had ik echt respect voor haar, omdat ze ondanks haar moeilijke jeugd een succesvol bedrijf had opgebouwd bijvoorbeeld, maar mijn god wat komt er onfeministische, domme schijt uit haar mond bij Boulevart.
Om nog maar te zwijgen over het feit dat ze tijdens het faillissement van haar bedrijf, haar personeel in onzekerheid liet en zelf lekker op vakantie ging.

10 likes

Maxime Hartman :face_vomiting: echt pleur op.

5 likes

gijs rademaker
fidan ekiz
erik dijkstra
thijs brink
ab osterhaus
heel CDA
beau
angela de jong

3 likes

Ik wek dit topic weer even tot leven omdat ik sinds carona meer tv kijk en dus ook meer irritante veenmollen heb moeten zien :smiling_imp:

NL:
De Meilandjes (vooral Maxime)
Boef
Peter Jan Rens
Martijn Koning
Johan Derksen
Rene van der Gijp
Sander Schimmelpenninck
Maxim Hartman
Nikki Plessen
Famke Louise

BE:
Bart de Pauw
Herman Brusselmans
Kat Kerkhofs
Niels Destadsbader
Viktor Verhulst
Ingeborg

1 like

Iedereen uit dat walgelijke programma " ik geloof in mij". Wat haat ik die lui zeg. Niet te doen