Is het leuk om ook een topic te maken met mensen die juist wel op de tv moeten blijven (of vaker op tv moeten zijn)? Ben wel benieuwd
Oke niet echt een persoon maar toch ook weer wel: Die reclame van de Lidl met Beau is echt niet te doen. Volgens mij is het grappig bedoeld maar nee. Hadden ze beter de âHeb ik bij de Lidl gekochtâ-meneer kunnen inschakelen. (Ken je dat niet?) Dan kocht ik de hele Lidl leeg hoor.
Dooske?
Martijn Krabbe, Wendy van Dijk, Mathijs van Nieuwkerk, Patty Brard (die mag nog alleen vier handen op een buik doen en dan liefste met types ala Romana)
Jensen met zijn dikke plofkop. Denkt dat ie heel grappig is maar in feite is het een zielig mannetje dat aandachtsgeil is.
Ik keek vanochtend die rots van Johnny de Mol terug en ik heb eigenlijk een hekel aan iedereen in die hele zaal. Maar ik moest toch wel lachen om Tatum die Tooske âTweety op speedâ noemde Het is ZO waar. Kan het niet meer ontzien nu.
Waar heb je hem teruggekeken?
Comedy Central op tv gewoon. Ik zie dat autocorrect er de rots van Johnny van heeft gemaakt hahaha
Zie net dat hij straks nog eens komt. Bedankt! En rots had ik niet eens gezien haha
Ik vind die blik die hij geeft als hij in de camera kijkt ZO ENG!!!
De hel cast van Utopia, plus programma moeten ook van de tv af. Per direct.
Ze zijn gelukkig niet vaak op tv
Peter Jan Rens
Rachel Hazes, lijkt me echt een achterbaks takkewijf.
Ze zit vanavond bij de slimste mens, of nee haar dochter ROX, maar we weten toch allemaal al dat zij niet bepaald het gespikkeld koperdraad heeft uitgevonden? Waarom dan bij de slimste gaan zitten?
Het gespikkelde koperdraad???
Wij zeggen altijd, zeer toepasselijk nu:
Het is niet het helderste lampje aan de Kerstboom!
Haha ik googlede net en vond niks, maar ik dacht echt dat het een gangbare uitdrukking was? Ik zie nu dat gespikkeld koperdraad niet eens bestaat. Misschien ben ik zelf ook niet de uitvinder van het gespikkeld koperdraad dan.
Je bent je tijd ver vooruit!
Ik ken hem als âdie heeft het zwarte garen niet uitgevondenâ, maar weet ook niet hoe gangbaar dat is.
Victor Mids, echt een engerd.
Geraldine Kemper, ik vond haar eerst echt leuk en verfrissend maar nu komt dat hele nonchalante, ânuchtereâ, de domme opmerkingen en het giebelen als een geit echt mân strot uit. Verder kan ik Ellie Lust niet aan. Ik moet gewoon wegzappen vanwege de plaatsvervangende schaamte.
Ja, alsof hij wil zeggen:âIk ga jouw gezicht even bewerken met mijn 89-delige Wilkens besteksetâ