Ja die ook man. Maar ik bedoelde Meneer Reijmers. Mogen allemaal weg haha
Jort Kelder.
Peter Jan Rens inclusief vrouw
Sylvana Simons
Jort Kelder
Rachel Hazes kan ik ook niet handelen
Oja Geert Wilders
Johan derksen, Marc Marie, Patty Brard, Fatima Moreira de nog wat, Yvonne Jaspers, Chris Zegers, Carlo Boshard? (moeilijke naam)
Ik vind Chris Zegers heel stom nadat blijkt dat zijn echte naam helemaal geen Chris is, en ik vind Chris een mooie naam. Met zn coupe soleil.
Whut? Niet zijn echte naam?
Ik ben zoveel vrolijker sinds ik bijna geen tv meer kijk. Hoewel… ik schakel nog in voor Expeditie en WIDM (ojaa en Temptation dan he). Dus in dat geval: Nicolette Kluijver.
Ja zn roepnaam is eigenlijk Dirk.
Ik vind die brandsteder? Brandstede? Zoooo irritant.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Chris_Zegers Hij heeft gewoon zijn 2e naam gehalveerd en dat maar als roepnaam gekozen. Dirk klonk waarschijnlijk niet sexy genoeg voor onze zwoele Chris met zn open blousjes en zongebruinde huid en lokken.
En het komt bij hem dan ook nog eens van Christiaan af i.p.v. Christopher.
Ohhh heb haar net opgezocht, kende haar niet. Jeetje. Mijn oren zijn kapot. En voel me super opgefokt.
Oja hij ook inderdaad! Kan hem niet serieus nemen, hij lacht gewoon mensen uit in het programma. Ja oke, ik doe dat ook semi maar ik ben niet de presentator van het programma. Kan echt niet.
Zo’n beetje iedereen die hierboven genoemd is.
En Arie Boomsma.
Anita Witzier
Oooh ja dat is ook zo’n zweverig type, brr
Erik Dijkstra en Frank Evenblij. Schuiven ook vaak aan bij sportprogramma’s, ze hebben of hadden ook een eigen sportprogramma. Ook los van elkaar vind ik ze irritant. En die Dijkstra doet nu Per Seconde Wijzer. Maar ik vind ze allebei even irritant.
Die Naomi van As en Ellen Hoog (ja toch?) op SBS6, ga weg man met je slechte programma