Wie moet er van de TV af

Hahahaha omg ja Gerda, WAT een irritant mens. Ze zat altijd zoveel onzin uit te kramen, en ondertussen voelde zij zich de wijze grootmoeder. Rot op.

1 like

Ja snap ik ook niet, ze heeft een gummy smile en een kontkin en geen mooie uitstraling. Oja Mn ex heeft haar een keer in het echt gezien, hij was met een vriend in zo’n lunchtentje en zij was daar ook. Toen hebben ze expres hard gepraat dat ze niet begrepen waarom zij miss. Nederland is geweest en dat ze haar helemaal niet knap vonden. Vet lullig. Maarja nu lul ik zelf ook lullig over haar.

Sorry voor de spam maar ineens komt het in me op:
ROELAND FERNHOUT
Walgelijk naar mannetje.

5 likes

Jaaa :sob:

Nicolette Kluiver. Zij staat al zo vaak in dit overzicht maar ik moet het kwijt.

1 like

Martijn Krabbé

1 like

Deze twee zijn niet vaak meer op tv geloof ik, maar

Jan Jaap van der Wal
Barbara Barend

En er is ook zo’n vreslijk irritante caberetier, kom niet op zn naam, hij draagt een bril, is heel mager ingevallen gezicht.

1 like

Bart Chabot ?

Heb ff gezocht ik bedoel Dolf Jansen

1 like

Hoezo is Beau van Erven Dorens nog niet genoemd

3 likes

Ik had een enorme hekel aan hem. Maar sinds zijn laatste programma heb ik zelfs respect voor hem :eek:

1 like

Ik hou van Beau!! Vind het een superleuke man. Bijna evenleuk als mn vader en dat zegt wat. Maar volgens mij vinden veel mensen hem ook een gladde bal ofzo.

12 likes

Ja ik vind Beau echt een kwalbal
Dat accentje en zn outfits ieellll krijg er rillingen van

1 like

Jeroen van Koningsbrugge, Tijl Beckand, Ruben Nicolai, Ruben van der Meer, jandino.

7 likes

Maxim Hartman :nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

Omg hoe kon ik Jandino vergeten!
Oh en Julius Jaspers met z’n zuurtje, bittertje en krokantje.
Nikki plessen
Verder ben ik blij dat art Rooijakkers met z’n zelfvoldane grijns eindelijk weggaat bij wie is de mol.

9 likes

Yep die ook allemaal. Half TV Nederland mag zowat wel weg haha.

oh en lil kleine ook. vreselijk ventje.

4 likes

Peter R de Vries, vind dat zo’n irritant ventje

1 like

Ik kijk het niet meer, maar het is niet Julius Jaspers toch? Die mag ook doorgetrokken worden trouwens! En de dochter van Robert ook, voegt echt niets toe

2 likes