wat vinden mensen zo erg aan Nicolette Kluiver?
mijn bijdrage: Rik Brandsteder probeert zo hard grappig te zijn en is dat totaal niet. cringe altijd wanneer hij weer een grap maakt.
wat vinden mensen zo erg aan Nicolette Kluiver?
mijn bijdrage: Rik Brandsteder probeert zo hard grappig te zijn en is dat totaal niet. cringe altijd wanneer hij weer een grap maakt.
De complete familie Hazes
John vd Heuvel
Alle acteurs van de Jumbo reclame
Yvon Jaspers
Familie Froger
Anders had ie nog altijd kunnen zeggen dat opgedirkt afgeleid van hem was.
Sylvie Meis
JAAA!!! ik wil meer docuās over China.
Ik vind hem helemaal geweldig.
Sipke-Jan Bousema al mān hele leven een hekel aan.
Zette vroeger de tv gewoon uit als ik hem zag.
Is hij nog op tv eigenlijk?
Oja en die verslaggever van de NOS mag ook optyfen; Bert Maalderink
Hij mag van mij over de hele wereld praten hahaha, maakt me ook niet uit hoe lang de docuās duren, hij blijft me boeien.
Jaaa sowieso! ik vind hem ook wel iets hebben haha.
Hang aan zn lippen.
Al die ego programmaās met BNārs. De wereld van, bladiebla is op zoek naar. Allemaal een beetje dezelfde formule. Helaas ook veel van die zooi op de NPO
Ja Beau is imo een van de weinige fatsoenlijke mannen op de Nederlandse tv. (Nu dan, vroeger wel wat minder.)
Vond Inge de Bruijn ook altijd zo irritant met dr toppie joppie.
Jeroen van Koningsbrugge (en dan mag ie Dennis van de Ven gelijk meenemen)
Michella kox! Vreselijk. Volgens mij is zij echt niet aardig. Heb dr nog nooit vriendelijk of positief gezien.
Misschien meer voor āimpopulaire meningenā maar Rutger van HHB. Vind hem zo sloom en saai.
Ughh mijn irritatie voor Martijn Krabbe is echt tot een hoogtepunt gekomen. Waarom moet hij letterlijk iedereen zān hand vastpakken en net iets te lang vasthouden? De cringe is zo real
Sergiooo
Ik vind het op de een of andere manier zo zielig dat zo veel mensen Sergio niet leuk vinden. Misschien omdat hij minder bekend is dan alle anderen die gehaat worden.
Ik ken geen Sergio?
Nee omdat ie zo viezig lacht en zich altijd bemoeid met de gesprekken van de dates.
Ik vind hem ook echt verschrikkelijk. Hij verpest mijn vrijdag Voice avond echt. Hij probeert zo sympathiek over te komen maar het is allemaal zo nep iewl. En zijn gezicht is echt zooo opgezwollen en niet fris. Ik heb dit eerder aan een vriendin verteld en zij snapte er niks van, dus verwacht ook hier geen begripā¦