Iemand enig idee wanneer de Vlaamse De Mol begint?
Nee dit weet ik niet precies. Weet wel nog dat het vorig jaar later begon zodat ze niet alle 2 tegelijk op tv kwamen!
Volgens mij was dat vorig jaar eind maart!
Ja, 25 maart was de eerste aflevering. Volgens mij is er voor dit jaar nog niet bekend wanneer het terug begint (alleen dat het in Vietnam is opgenomen).
We zitten al met 35 in de poule, leuk jongens! zin in vanavond
Hoe laat begint het vanavond? Kan ik het misschien nog even zien voor ik naar een feestje ga haha
Het begint om 20.30uur!
Is de Mol dit jaar een man of vrouw?
- Man
- Vrouw
0 stemmers
Wie is de Mol?
- Nikkie
- Evelien
- Jamie
- Niels
- Robert
- Merel
- Sarah
- Evi
- Sinan
- Rick Paul
0 stemmers
Even off topic, ben ik de enige die Evi zo schattig vind? Elke keer als ik haar zie is het van binnen: āahhhh, cuteā
Ze doet me altijd heel erg denken aan een babysit die ik vroeger had, haha. Het lijkt me wel heel leuk als zij de mol is.
Zin in!
Zet iedereen voor de aflevering de punten al in?! Ik doe dat altijd pas tijdens de afleveringš®
Ik bedenk me nu dat ze Vlaams is (toch?), is het dan niet gek dat ze met de NLāse versie meedoet?
Dat kan toch niet? Zodra de afl start is de stemronde toch gesloten?
ze is vrij veel op de nl tv, geen idee of ze ook veel te zien is op de Belgische tv?
slightly off topic, vorig jaar was er ook een Belg de molā¦ (ik ga alvast in een tunnel zitten)
Ik moet zelf werken tijdens de aflevering dus heb ze al ingezet. Je kunt ze nog wel inzetten tijdens de aflevering, maar niet helemaal tot het eind volgens mij. Dus daar moet je wel voor oppassen! Ik zou sowieso eerst iets invullen, kun je het tijdens de aflevering altijd nog aanpassen
Ik heb alvast een naam aangeklikt, voor het geval ik zo dom ben het te vergeten
Oh dat wist ik helemaal niet! Vond het al zo gek dat je vooraf moet stemmen voordat je Ć¼berhaupt de afl hebt gezien.
Ja zoals @anon66313343 zegt, tot 2/3 van de aflevering kan je nog inzetten. Voelt zo onnatuurlijk om nu al in te zetten terwijl ik nog niemand in actie heb gezien
Wat leuk dat er al zoveel mensen in de poule zitten