Ik wil ook in de poule! bij wie moet ik me melden?
Oeh, ik ga dit jaar ook voor de eerste keer de NLse versie volgen als Belg. Dus ik ben heel benieuwd of er veel verschil is tussen de Belgische en Nederlandse versie. Doordat Evi en Nikkie meedoen heb ik er de afgelopen weken al wat van meegekregen dus ik ben benieuwd!
Ik was helemaal vergeten dat de Vlaamse ook komt! Die vind ik echt heel goed tot nu toe.
Begint die dit weekend ook?
Ik kan niet live kijken, dus ik doe het vooraf. Sowieso heb je nog geen idee bij de eerste aflevering, toch?
@anon68115018 De Vlaamse versie is met onbekende mensen, dus daar zou ze niet aan mee mogen doen. En als ze vaak op de Nederlandse tv komt, vind ik het niet raar.
@Spyrou Jan is toch geen Belg?
@Aquiver Ik vind de Vlaamse versie wel echt nog een stuk leuker, meer sfeer- en groepsbeelden. Je merkt dat er echt een groep gevormd wordt. De opdrachten zijn vaak ook uitgebreider/langer (al kan je ook het argument geven dat ze zo ingewikkeld worden dat het helemaal niet meer haalbaar is). In de Nederlandse versie hebben ze vaak opdrachten die bijvoorbeeld 1 uur duren, ik vraag me altijd af wat ze dan de rest van de dag doen . Terwijl hun dagen in de Vlaamse versie vaak een stuk gevulder lijken. En ik vind het ook wel anders dat het onbekende mensen zijn die meedoen. Vorig jaar had je in de Nederlandse versie dan bijvoorbeeld vrouwen die op slippers/mooie sandaaltjes of in een rokje/kleedje de opdrachten gingen doen (waar ze niet mee kunnen rennen, als ze maar goed op tv komen), terwijl dat in de Vlaamse versie veel minder het geval is. Maar sowieso is ook de Nederlandse versie ook wel leuk, hoor! De Vlaamse versie is alleen m’n lievelingsprogramma aller tijden.
@OhMyGosh Nee, begindatum voor de Vlaamse staat nog niet vast.
Nee, die begon vorig jaar in maart pas.
Haha nu heb je me nog benieuwder gemaakt! Ik kan me wel voorstellen als je een programma met bekende mensen maakt het helemaal anders is dan met onbekenden. Want hun imago gaat toch waarschijnlijk toch vaak in hun achterhoofd meespelen. Ik hou ook echt enorm van de Vlaamse versie, ik kan niet wachten tot die weer op tv is!
Ja, inderdaad, ik vind dat je dat wel merkt.
Vorig jaar vond ik de eerste aflevering van de Nederlandse versie wel helemaal geweldig, dat ze in verschillende landen begonnen, maar dat zelf niet wisten. Geniaal. En Jan was ook een fantastische mol, hij deed het zo goed.
Jaaaa de Belgische versie is echt 10x leuker! Maar toch heb ik ook wel zin in de Nederlandse haha. Ben wel benieuwd. Vorig jaar had ik er niet zo’n zin in en was het onverwachts heel leuk. Ben nu een beetje bang dat het omgekeerd zal zijn
Ja, daar ben ik ook wel bang voor.
Ik vind de Belgische variant ook net wat leuker, er zit bij bijna alle spellen ook zo’n leuk addertje onder het gras ofzo. Dat geheimzinnige en zo’n extra laag maken (wie is) de mol juist nog leuker vind ik. Op vier.be kun je geloof ik de oude de mol belgie seizoenen terugkijken.
Zin in vanavond!
Ben wel al helemaal aan het twijfelen over mijn punten. Gewoon op iedereen 10 maar dan ben ik sowieso punten kwijt…
Hahah ik had er ook zin in met de punten totdat ik weer in de stress raakte met op wie ik ze in moet zetten. Ik weet nog vorig jaar dat ik meteen de helft kwijt was met Ron😩
Ik kan haast niet wachten tot half 9! Wie is de mol is echt mijn favoriete programma. Ik vind het zo leuk dat Nikki mee doet dit jaar. Ik ben ook nog aan het twijfelen hoe ik mijn punten ga inzetten, ik denk toch spreiden over 4 personen ofzoiets
Ik heb dat nu wel gedaan en dan tijdens de aflevering denk maar wat schuiven. Maar dan heb ik in elk geval iets ingevuld voor ik het vergeet haha
Oeps! Ik dacht aan Thomas maar dat was een jaar eerder
Don’t bother die is echt niks vergeleken bij die van jullie!!
jullie maken me echt alleen maar nieuwsgieriger
Oehh deze is goed!
Kun je nou tot aan de executie stemmen of tot het programma begint? Ik zag net nog 2u staan