Ik kijk niet echt meer sinds het BNers zijn ipv onbekende mensen, maar ik ga nu wel terugkijken want COLOMBIA
Wie hoop jij dat de mol is? (Als iedereen een keertje is gekozen heeft iemand het sowieso goed haha)
- Nielson
- Nikkie
- Rick Paul
- Robert
- Sarah
- Sinan
- Evelien
- Jamie
- Evi
- Merel
0 stemmers
Ik denk zelf dat Rick Paul een hele goede mol zou kunnen zijn qua liegen. Maar ergens hoop ik op Robert omdat dat me heel interessant lijkt haha
Ik hoop op Nielson, ook door een hint die ik dacht te zien bij de voorbeschouwing. Maar ik denk dat hij een beetje hetzelfde als Jan zou mollen, en het daarom niet is.
Oké al mijn punten ingezet! Ik ben er klaar voor .
speculatie Nikkie
Nikkie haar broertje is eind mei overleden en toen postte ze op social media. En het schijnt dus dat de opnames van de Mol doorliepen tot begin juni. Dus dan kan zij de mol niet zijn…
https://wieisdemol-2019.nl/widmnieuws/social-media-analyse-2019/
Misschien handig om dit in een spoiler zetten? Voor mensen die nog niet alle speculaties willen lezen (ik lees ze wel allemaal want heb toch nooit een idee).
wil je delen wat je dacht te zien (in een spoiler)?
Beetje flauw misschien, maar kunnen dit soort speculaties in spoilers?
Ik zoek dit soort dingen (social media gedrag vab kandidaten enzo) bewust niet op omdat dat voor mij het spel een beetje bederft. Ik vind het leuker om de mol te achterhalen door het programma te kijken dab door dingen die er niets mee te maken hebben te ‘analyseren’.
Edit: oh haha ik zie al dat ik niet de enige ben
Ik denk dat je dit beter in een spoiler kan zetten, aangezien die social analyses vaak wel kloppen. Hoewel het natuurlijk ook iemand anders kan zijn geweest wie dit heeft gepost op der social.
Hoe voeg je een spoiler toe?? Dan wil ik het namelijk best delen!
Op het tandwiel klikken als je een bericht typt en dan op ‘verberg details’!
Je kunt je spoiler een naam geven door ‘‘Samenvatting’’ te veranderen in iets anders maar zorg wel dat de aanhalingstekens blijven staan. En er staat aangegeven welk gedeelte van je bericht verborgen is.
Bedankt! Hieronder een foto met mogelijk nu al een aanwijzing naar de mol.
https://www.wieisdemol.com/forum/2019/?action=dlattach;topic=67150.0;attach=136699;image
Ah ik had dit ook niet willen weten van Nikkie . Dacht dat dit topic nog wel veilig zou zijn totdat het echt begonnen was. Vanavond niet perongeluk aan klikken want ik kan morgen of maandag pas kijken
Zin in! Ik vond het vorig jaar super, dus ik hoop dat het dit seizoen ook zo goed wordt. De afleveringen zullen ook wel online te zien zijn, denk ik?
Bedankt maar misschien nu nog even de titel van je spoiler aanpassen haha
@Pepernoot thanks voor het aanpassen!
Ja normaal wel (was vorige jaren toch altijd zo)
@Cozycute Je krijgt geloof ik wel een melding “Helaas, een van jouw mollen is afgevallen”. Maar dat zegt opzich niet heel veel als jij punten verspreid over meerdere kandidaten!
Dat is ook pas als je de app echt opent! Als de aflevering afgelopen is krijg je wel een psuhmelding met iets van ‘Kijk snel hoe het met je punten is gegaan’ ofzo, maar dat is spoilervrij.
Oh hm, ik kan me herinneren dat als ik niet live kon meekijken, dat ik de meldingen had uitgezet zodat ik niet werd gespoiled. Dat er iets in de trant was van dat je wel wist of je punten erbij of eraf waren gegaan (niet wie eruit was)
Nee je krijgt niks te zien. Pas als je de app opent krijg je een groen of rood scherm.
Ik keek vorig jaar ook amper live