Wie is de Mol? 2020

Leuk! Ik zit nu ook in de Poule!

Yes, in Colombia!
Vond aflevering 1 van het vorige seizoen ook heeel tof, maar ben benieuwd of dit overtroffen kan worden… Ze kunnen natuurlijk nooit hetzelfde of iets in dezelfde trant doen, dat is te opvallend. Ben benieuwd zaterdag!

Oeeeh ineens is het al bijna!

Is die app leuk om mee te doen? Ik heb het nog nooit gedaan en kan ook niet altijd live meekijken denk ik nu het op zaterdagavond is. Das wel nodig voor die app zeker?

Ik kijk ook niet altijd live, dan gok ik maar wat en kijk ik later hoe dat heeft uitgepakt haha

Er moet toch een keer een seizoen zijn dat er 2 mollen zijn!!! Ik zeg het echt al 5 jaar.

3 likes

Haha ja, vorig jaar was ik er al van overtuigd! Dat zou ook echt zo’n leuke twist zijn en dat ze het niet van elkaar weten!

Ja idd! Lijkt mij dus ook heel leuk hahaha

1 like

Of dat er gewoon geen mol is en iedereen elkaar gek loopt te maken haha

4 likes

Hahahaha ja idd, maar ik denk dat dan heel Nederland boos is. Of juist alleen maar mollen, op 1 iemand na… Dat ze eruit gaan en het maar niet snappen en zich afvragen wanneer ze weer in het spel komen.

1 like

Haha ja, het zou zo leuk zijn als ze weer met zoiets onverwachts zouden komen! ben benieuwd zaterdag en de daaropvolgende weken

1 like

Twee mollen lijkt mij echt helemaal niets, hoop dat ze dat nooit doen. Ik vind het al verschrikkelijk als er van die kandidaten zijn die constant heel duidelijk aan het nepmollen zijn om zichzelf verdacht te maken. :grimacing:

8 likes

Ja, maar die zijn nu nep, dat vind ik ook irritant ja. Maar echte mollen vind ik anders, en het zou juist grappig zijn als ze het niet van elkaar weten, zodat ze misschien zelf ook een beetje in de war raken

Of juist dat er 2 mollen zijn en dat één mol het wel weet en de onwetende mol helemaal gek gaat lopen maken hahahaha. Dat ze van die opmerkingen maken van “ik weet dat jij de mol bent…”. wil echt zien hoe ze onwetende mol daaronderuit probeert te komen

4 likes

Nee hoor, je zet voor de aflevering punten in, en na afloop zie je als je de app opent wie eruit is dus het is dan wel aan te raden de app niet te openen totdat je het wel gezien hebt. Maar je hoeft niet tijdens de aflevering iets te doen ofzo.

Mag ik misschien ook in de poule? :flushed: Lijkt mij wel om te zien wat jullie denken.

zo, mn punten zijn ingezet. kom maar op molletje

Het zou me niets verbazen als deze eerste aflevering niemand afvalt, want in het voorstukje zag je dat er tien vrijstellingen te krijgen zijn. Ik zie dan gelijk zo’n scenario voor me dat de mensen met vrijstellingen ze kunnen inruilen voor een groepsvrijstelling.

Maar dat zal dan vast alleen maar kunnen als iedereen die een vrijstelling heeft, ze inlevert. En dat doet toch nooit iedereen

Ik heb er weer zoveel zin in!! Kan niet wachten tot vanavond en om de komende weken weer alle hints en theorietjes af te speuren.

1 like

Ik heb er ook zin in! Ga misschien ook wel zo’n molboekje gebruiken om de chaos qua hints etc wat te ordenen.