Wie is de Mol? 2020

Voor mij zitten er nog geen kandidaten echt in mijn irritatiezone. Ik vond wel dat Sinan heel weinig in beeld kwam? Volgens mij heeft hij het wel in zich om een goede mol te zijn…

5 likes

Ik vind het leuke kandidaten dit jaar.

Hoi ik heb gisteren gekeken maar ga nu dit topic lezen, hier komen 9485 reacties:

Oh jaaaa, ik was dit vergeten hahah, dit was zo tof inderdaad!

Echt?? Ik heb juist standaard dat er een of twee mensen in zitten die ik BLOEDIRRITANT vind en die er dan meestal ook nog vrij lang in blijven :triumph: Net zoals bij de meesten hier zijn Evi en Sarah kanshebbers voor die rol :’)

Ik keek met mijn vriend en hij had al een paar keer gezegd dat hij haar er zo raar uit vond zien, en toen dacht ik ineens: ja dat komt omdat haar hele gezicht stil staat als ze praat.
En dat was inderdaad wat hij zag :slightly_frowning_face:

Het is zo lief dat iedereen hier voor Robert is hahaha

Ennnn dit is ook mijn gevoel na deze aflevering. Ik had er vorig jaar van tevoren ook geen zin in, maar toen kwam die twist in de eerste aflevering en dacht ik yessss dit gaat wat worden!!! En vond het uiteindelijk ook wel weer gewoon leuk, maar deze aflevering kreeg me niet echt enthousiast, behalve voor de Belgische mol… Vorig jaar voor het eerst gekeken en er is inderdaad echt een verschil.

1 like

Leuk feitje: in de Volkskrant vertelde Cécile Narinx dat die biechten aan het eind van de dag worden opgenomen, maar dat ze ook worden opgenomen als de rest een beetje zit na te borrelen. Dus sommigen van die mensen hebben dan al heel wat drankjes op en doen daarom een beetje ‘jolig’. Kijk ook maar eens naar de rode wangetjes (die niet van de warmte komen). Leuk om te spotten wie al wat op heeft haha

17 likes

Wie is de mol podcast is een aanrader! Ik weet niet of hij op Spotify staat, maar wel op de apple Podcast app. Allemaal inside informatie, interviews met Rik etc., en ook met de afvaller vanaf volgende week.

5 likes

Inderdaad erg leuk om te luisteren!

1 like

Ik vind hem ook een hottie. Honderd procent mijn type #biecht.

1 like

Ik vind hem ook leuk en niet té aanwezig zoals ik vaak lees. Al vond ik hem “vroeger” wel knapper. Ben nu niet zo’n fan van zijn haar en zijn bril tbh.

Niels “vroeger”

1 like

Oeeehh nee dit langere haar vind ik wel beter. Maar ik houd ook wel een beetje van krullend haar en grote brillen en ja. Zou hem doen.

(PS. Sorry vriend die hier niks op lijkt).

7 likes

Dit heb ik ook hahaha voel me ook steeds aangesproken

1 like

Nou ben bijgelezen en gekeken.
Ik denk niet dat Evi de mol is omdat ik dat ergens te ‘voor de hand liggend’ zou vinden? Maar misschien is dat wel te ver gezocht.
Sinan zou een goede mol zijn, maar misschien ook iets te voor de hand liggend (stil, kritische blik, nuchter).

Nikki vertrouw ik ook niet 100%.

Hoe tof zou het trouwens zijn als Robert de mol is hahaha

2 likes

Jaa dit hoop ik ook, zou toch fantastisch zijn hahaha!

7 likes

Korter, fohnen, natuurlijke verandering, stijltang, nu permanent😜

1 like
Hint aflevering 1

Ik kwam via een youtube kanaal die elke aflevering analyseert nog een interessante hint tegen. Tijdens de tweede stemronde, dus de definitieve stemronde, wordt er gevraagd wie er voor het behouden van het geld is. Eerst doen 2 (weet even niet meer wie), en met 1 seconde vertraging doet ook Merel haar hand op. Net op dat moment zie je dat Rick-Paul kort zijn hand wil omhoog doen maar zich gelijk weer terug trekt. Oftewel, als hij zag dat als hij wel voor had gestemd, de kans zou bestaan dat het geld alsnog zou kunnen blijven (er zou nog maar 1 iemand overstag moeten gaan en dat zou best kunnen), dus hij moest zich gelijk terug trekken van de geld-stem. Als mol zou je met een geld-stem je minder verdacht maken, dus mogelijk aantrekkelijk voor hem. Stel hij was kandidaat, waarom zou hij dan zijn stem terug willen trekken?
Oke misschien een beetje een lang en onduidelijk verhaal, maar op dat youtube filmpje werd het heel duidelijk uitgelegd

9 likes

Ik vond die Jamie zo irritant in de eerste aflevering. Echt zo’n alfamannetje dat meteen de touwtjes in handen neemt.

2 likes

Ik weet niet of het hier al genoemd is maar ik zag dat je nu je punten in de app voor het begin van de uitzending al moet inzetten ipv dat het tijdens de uitzending nog kan! Wel stom, dan kan je het dus niet baseren op de uitzending.

3 likes

Ik heb net aflevering 1 gekeken. Robert is zo schattig! Hij moet echt tot het einde blijven :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ooh stom. Ik weet echt niet hoe ik m’n punten moet verdelen…

1 like

Nee ik ook niet :persevere: Echt geen flauw idee. Ik ga op twee zitten denk ik, of drie.

1 like

Echt? Ik zit nu nog in de fase waarbij ik iedereen wat punten geef, veel te bang dat diegene eruit gaat haha (behalve Niels en Nikkie, die krijgen 0 punten :stuck_out_tongue: )

2 likes