Wie is de Mol? 2020

Door deze gif hoor ik alleen maar dit in mijn hoofd:
LLLOES! LLLOES!

2 likes

Ik vond het echt een saaie aflevering eigenlijk. Kijk nu al uit naar de Belgische mol stiekem.

7 likes

Ik hoop dat er weer zo’n soort gala-opdracht komt waarbij iedereen een beetje opgetut komt en dat Nikkie dan de rest gaat opmaken

21 likes

Deze foto is alleen niet van vorige week maar van gister.

Die staat al in een spoiler in dit topic

Oh shit, helemaal gemist. Heb hem verwijderd!

2 januari is niet gister

Ik kijk het nu pas terug maar ik vind het leuk dat jullie Evi ook zo irri vinden.

Hoop dat Sinan, Robert of Merel de mol is. Gewoon eens een keer iemand die niet zo popi jopi doet en waarbij het er niet zo dik bovenop ligt.

6 likes

Ik denk dat Sarah de mol is

Ik vond het inderdaad veel minder dan de Vlaamse versie! Ik miste een stukje intro dat ze elkaar ontmoeten en wat meer focus op de kanidaten zelf. Maar misschien omdat het BNers zijn, wordt daar minder nadruk op gelegd? Ik vond de opdrachten ofwel veel te flauw zoals met die dansers ofwel te chaotisch zoals de laatste.

Ik heb me echt geërgerd aan Evi, dat bondjes gedoe direct en aan het feit dat ze op teenslippers naar opdrachten gaan???

3 likes

Ik heb met het voorstellen niet echt opgelet. Waar zou ik Sinan van kunnen kennen?

ik dacht dat hij journalist is en bij BNN/VARA werkt?

1 like

Ik vind het stiekem best wel irritant hoe vaak hier benoemd moet worden dat de vlaamse versie veeeeel leuker en beter en mooier en spannender is. Dit was op EGF ook altijd al zo. Maar misschien moet ik me niet zo aanstellen.

21 likes

Ik denk dat Rick Paul of Sarah Chronis de mol is dit jaar. Evi ligt teveel voor de hand, zij speelt gewoon een spel denk ik. En Robèrt moet natuurlijk gewoon de winnaar worden dit jaar. LOVE ROBERT!

1 like

Maar als Sarah de mol is dan blijft ze erin tot het einde :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

11 likes

Ik heb echt iets gemist gisteren dat Sarah irritant is ofzo? Hahaha wat vinden jullie zo erg aan haar?

Scherp

Samenvatting

Maar als het goed is is ze halverwege mei al naar huis gegaan, omdat haar (stief)broertje (?) is overleden. Tenzij hij niet van de moeders kant van de familie is?

Heel popiejopie, beetje corps-achtig, niet mijn type.
Ze doet me een beetje denken aan het populairste meisje van de klas zeg maar (zijn ook niet mijn types :wink: )

3 likes
Samenvatting

De video die ze voor haar broertje heeft opgenomen is gepubliceerd op 10 juni, dus ze was al voor die instapost in NL.

1 like

Robèrt is zo schattig

2 likes