Ik durf niemand 0 punten te geven
Aan iedereen met de app: hoe verdeel jij je punten?
- Ik geef iedereen dezelfde aantal punten
- Ik spreid op ongeveer 1 tot 2 personen
- Ik spreid op ongeveer 3 tot 5 personen
- Ik spreid op ongeveer 6 tot 8 personen
- Ik zet alle punten op één iemand
0 stemmers
Mijn antwoord staat er niet tussen Ik geef iedereen punten, op 2 personen na. Maar ik geef die personen niet evenveel punten, bij sommigen zet ik veel meer in als bij de ander. Maar 2 personen verdenk ik gewoon absoluut niet, de rest weet ik gewoon niet…
Ik ben dus wel verbaasd om te lezen dat mensen op maar 2 personen inzetten!
Dan is het toch “ik spreid op ongeveer 6 tot 8 personen” hahaha. Staat verder niet bij dat de spreiding gelijk aantal is ofzo! Je kan iemand meer verdenken dan de ander en die dan meer punten geven
Oh haha oeps, verkeerd gelezen. In mijn hoofd doen er 20 mensen mee ofzo lol
Maar als je op iedereen punten inzet, raak je toch sowieso punten kwijt omdat er iemand uitgaat?
Ja klopt, maar in ieder geval niet superveel punten. Minder als dat je 50/50 doet en er 1 vd 2 uitgaat
Klopt, maar als je 100 punten inzet op 1 iemand en die persoon gaat eruit dan ben je dus gelijk 100 punten kwijt. Allebei een risico dus
@Canvastas @Xiomara ja dat is waar! Dit is de eerste keer dat ik meespeel dus vind het echt lastig. Maar goed, het blijft inderdaad altijd een risico haha
Ik zet nu nog in op een persoon. Misschien heb ik daar vanavond spijt van.
Ik heb tot nu toe mijn punten ook op 1 persoon staan. Ik wil ook nog niet een deel van mijn punten kwijt door het te verdelen.
Ik spreid over iedereen maar geef niet iedereen dezelfde punten. Als ik zie hoe anderen het doe moet ik misschien toch mensen gaan elimineren. Ik ben hier zo slecht in.
200 zijn het er nu!
Ik heb mijn punten verdeeld over 4 personen, maar twijfel wel nog of ik het niet naar 3 ga maken
Ja zo zit ik nu ook! ik kan alleen niet kijken dus niks meer aanpassen
Biecht: ik heb op werk iedereen heeel fanatiek aangespoort mee te doen in de poule en ik regel een prijs, ik wil dus écht niet laatste worden.
Dit heb ik ook in gedachte. Hoop alleen wel dat ik de app dan nog in kan vanavond.
Je moet ze wel allemaal inzetten, anders kun je ze niet insturen
Ik vind het zelf wel fijn dat je ze niet kunt aanpassen tijdens de aflevering. Ik kan namelijk niet altijd live kijken, haha.
Ik denk dat ik nu maar op 5 personen spreid. Voor de eerste aflevering op 3 gedaan, maar dat durf ik niet helemaal meer ofzo
Ik heb 50/50 op rick Paul en nielson. Je kan nog maar 10 minuten inzetten!! Dat is nieuw het was altijd ook bij de aflevering
Op wie hebben jullie?
Ik zet ook in op 5 mensen, minder durf ik momenteel ook nog niet. Vorig jaar beetje overmoedig geweest en dat heeft niet zo goed uitgepakt haha