Ik vond Rick Paul een beetje irritant. Evi vind ik normaal altijd heel leuk, maar viel me ook een beetje tegen.
Ik mis Art ook. Maar Rik vind ik ook wel prima.
Vond het wel een saaie eerste aflevering.
Ik vond Rick Paul een beetje irritant. Evi vind ik normaal altijd heel leuk, maar viel me ook een beetje tegen.
Ik mis Art ook. Maar Rik vind ik ook wel prima.
Vond het wel een saaie eerste aflevering.
Zoooo irritant om je eigen naam steeds te horen. Ik ben echt helemaal fan van Nikkie en Robert. Rick Paul vind ik stiemen ook leuk!
Wisten jullie had hij de broer is van Peter Hein die nu bij slimste mens zit?! Mind is blown.
Nou ik kreeg wel weke knieƫn van hem hoor
Ik ben blij met Rik, hoef ik me eindelijk niet meer aan Art te storen!
Ik vind het een leuke groep kandidaten, maar ik heb nog geen idee wie de mol is. Hopelijk niet Evi, die irriteert mij nu al.
Ik hoop dat Merel, Robert en Sinan nog ver komen!
Vond de opdrachten een beetje underwhelming maar wel leuke groep! Ik hoop dat Nikkie, Rick-Paul of Robert de mol is
Ik vind het leukste van de eerste aflevering om te kijken wie ik allemaal irritant vind. Sarah heeft gewonnen en die Jamie (toch? Met die krullen) is een goede tweede.
Hier de recap waarvan ik had beloofd dat ik die zou posten! https://www.superguide.nl/nieuws/wie-is-de-mol-recap-1-nikkie-danst-met-een-veel-te-kleine-man-tv
Pfoe, best nog een hoop werk.
Aw! zo lief zo close kan een team worden.
Sarah vind ik ook echt niet leuk, Jamie is vooral leuk om naar te kijken (27? Hoe hij praat lijkt hij wel ouder), en ik vond Evi ook een beetje tegenvallen!
Hoop dat Merel, Nikki en Robert er lang in blijven
De app doet het weer bij mij.
Ja, ik kan editen!
Als Sarah er over 3 afleveringen nog inzit dan kijk ik niet meer
Wat een SCHIJTWIJF
En Jamie vind ik echt een heeeeeeel matig persoon in alle opzichten, zoān opgezette persoonlijkheid, zoān ingeressantdoennerij
Wat ik hoop:
Meh ik had gedurende de aflevering mān punten nog aangepast maar die heeft āie niet meegenomen helaas.
Gelukkig had ik al wel wat ingezet
Dit is omdat ze allemaal waren uitgenodigd voor Moltalk vorige week
Ze zijn ook van verschillende seizoenen dus denk niet dat ze close zijn
Thanks, aangepast! De zin klopte volgens mij wel, maar ik heb hem in tweeƫn gedeeld nu zodat hij wat makkelijker leesbaar is.
Ik vond trouwens niemand echt serieus verdacht deze aflevering. Volgens mij is de Mol nog een beetje aan het aftasten? Misschien tijdens de laatste opdracht, maar daar had de groep sowieso al geen schijn van kans.
En waarschijnlijk komen er later in het spel nog opdrachten waardoor er weer veel uit de pot gaat (50% of meer wellicht), dus maken deze beginbedragen denk nog niet zo heel veel uit
Nee inderdaad. Bij opdracht 1 zou je alleen nog kunnen zeggen dat Jamie wel heel fanatiek bezig was met het binnenhalen van kistenā¦ maar dat zou je als kandidaat ook doen.
Eigenlijk heeft ieder seizoen zoān start waarin de Mol niet echt iets te doen heeft lijkt het.
Die salsa opdracht trouwens
Wat jammer was dat. Had zovee potentie, zoveel interessante geschiedenis. Je zou alle basispasjes kunnen leren, liedjes herkennen, iƩts interessants.
Toen Sarah en Evi zo verschrikkelijk aritmisch begonnen te ādansenā tijdens het kijken dacht ik al nee dit wordt zo cringe. Sarah leek wel de vogeltjesdans te doen met haar Partner toen ze danste.
En dan is de opdracht niet eens pasjes onthouden of iets maar serieus je danspartner herkennen waar je letterlijk 3 minuten daarvoor nog mee hebt gedanst? En de reacties waren allemaal āoooh maar ze lijken allemaal op elkaar!ā Hoe dan? Omdat ze allemaal donker haar hebben en dezelfde outfits aanhadden? Je kijkt iemand toch wel een halve seconde aan? Ze deden echt alsof het super moeilijk was, vond het echt geen molwaardige opdracht. Gelukkig wonnen ze er wel een gemiddeld Colombiaans jaarsalaris mee
Maar serieus hoƩ was dit enigzinds een uitdagende opdracht dan?
JA dacht ik eerst ook, kijk dan snap ik dat het lastig is om mensen die je alleen op afstand hebt gezien te matchen, aangezien ze allemaal hetzelfde aanhadden. Maar je eigen partner zoeken is toch helemaal niet uitdagend.
Was die ene geblondeerde man iemands danspartner trouwens? Die zou ik vanuit de andere kant van de provincie nog kunnen spotten hahaha dat zou helemaal anticlimax zijn.