Ja bij mij ook niet, en bij de anderen in mijn poule ook niet. Niks kunnen inzetten
Zo raar trouwens om hier steeds mijn naam te zien, ben dat helemaal niet gewend .
Robèèèrt
Ik vind moltalk zoân stom programma
Hahaha Ron heeft wel zelfspot in Moltalk, leuk
Ik vond het echt geen leuke afleveringen eigenlijk? Stomme opdrachten. Vind de groep wel leuk!
Vroegah was het leuk, toen het nog op internet was met Arjen Lubach en later Vivienne en Patrick. Nu is het stom. Ik heb een hekel aan Margriet ook.
Ik vind Margriet leuk sinds ze in haar seizoen de penningmeester was. Ze liep een kamer in en riep: hier is de pot! met het geld!
Het seizoen van Margriet was het enige seizoen dat ik wist wie de mol was. Ik verdacht haar omdat ik dâr zo stom vond. Op basis van daarvan zou Sarah nu de mol zijn. Evi komt ook in de buurt.
Ja zodra ik mensen irritant vind verdenk ik ze niet, omdat ik wil dat ze weggaan Daarom had ik Suzan ook niet goed haha
Ja klopt, haar naam wordt ook te veel genoemd naar mijn goesting haha
Heb heel veel likes uit gedeeld haha. En veel gelachen ook tijdens de aflevering, ik vind dit echt een leuke groep!
Rik moet een lagere stem opzetten en kandidaten sadistisch aanstaren.
Ik mis hem ook!
Jaaaa, ik mis hem ook hoor!
Ik heb evenveel liefde voor Rik en Art
Hoe werkt die app nu? Heeft nu iedereen die zijn punten ingezet heeft, 200 punten?
Ja vond ik ook! Vind hem inderdaad ook wel heel knap, maar ook erg popi jopi.
Ik mis Art ook en vooral het âdoen en laten van de molâ :(. Tot nu toe verdenk ik Niels en Evelien. Nikkie en Merel zijn het denk ik niet, ze reageerden te opgelucht (kun je altijd faken, maar moet verdachten elimineren haha).