Ik zag dat programma en dacht nog dat ik het wilde kijken. Zag toen dat tijl de presentator is.
Zou dat programma daar nu ook van balen? Hij heeft zichzelf niet echt populair gemaakt met zijn deelname bij de Slimste MensâŠ
Hoop het wel en dat ze iemand anders kiezen.
Het is al opgenomen dus dat gaat niet meer. En dat is toch ook geen reden om hem dit programma niet te laten presenteren? Het is ook niet niet alsof hij iets schandaligs gedaan heeft?
Sowieso zal hij zich bij dat programma aan een tekst moeten houden en niet heel veel ruimte krijgen voor zijn eigen grapjes.
Nee, klopt. Is meer mijn mening over hem dan een terechte reden voor zijn werkgever.
Maar waarom altijd met BNers? De Mol BelgiĂ« en Hunted bewijzen toch dat zulke programmaâs zo sterk zijn met âgewonenâ mensen?
Hunted is nu ook al met bnâers
18 deelnemers? Zullen wel de mensen zijn die ze eerst voor Robinson op het oog hadden
Hunted VIPs spoiler
Ja en bij Hunted zitten er bij de gewone mensen ook mensen tussen die het heel leuk/slim spelen, die BNers hebben nog weinig goeds laten zien
Ik moet Hunted nog kijken, dus durf je bericht nog niet te lezen
Voor mijn gevoel is er echt niet succesvol gemold vorige aflevering, zoveel geld behaald!
- Splinter
- Joshua
- Renée
- Charlotte
- Marije
- Rocky
0 stemmers
Ik heb zoân gevoel dat een van mijn mollen (splinter en marije) eruit vliegt, maar ik wil ook niet switchen⊠dilemmaaaa
Eerlijk sinds die app zit ik echt met zenuwen te kijken, trek het mij veels te veel aan en wil het goed doen in al die 7428471 poules
Heb alle punten op charlotte
Boeit me niet meer of ik met 0 achterblijf
Denk dat ze best de mol kan zijn en anders geven die punten me toch teveel stress
Hah ja hetzelfde hier. Ik wil de poule winnen maar tegelijkertijd kijk je daardoor ook wat minder relaxed naar de afleveringen
Hmm ik zat eerst op Renee en wilde nu voor Rocky gaan, maar nu twijfel ik
Heb dus precies om de redenen die jullie noemen dit jaar besloten om niet aan de app mee te doen en het bevalt me een partij goed hey Ongekend. En ook beetje sneu eigenlijk hahahahaha
Ik zit op Renee, Charlotte en Splinter, maar realiseer me nu pas dat er veel te weinig mensen over zijn om nog op drie mensen punten in te zetten.
Maar eigenlijk zou het iedereen behalve Joshua kunnen zijn behalve Joshua. Of helemaal niemand.
Nou dat snap ik eigenlijk wel. Je hebt er eigenlijk helemaal niet zoân invloed op (zeker niet in het begin van het spel) en toch zit het in je achterhoofd ofzo. Maar ja stel ik win die poule dan boeit dat me vijf minuten wat haha
Ik heb wel een keer ⏠60 verdiend met een real life mollenpoule, dat was wel leuk! Maar toen was het in het begin winnaar en mol doorgeven en nooit meer veranderen.
Ja pcies! Zoveel stress (groot woord natuurlijk maar je zit er toch mee in je hoofd indd) voor eigenlijk precies niks. Ik kijk nu gewoon lekker, het boeit me geen fluit wie eruit gaat en ik zie gewoon wel wie de mol is. Relaxed man Zou het iedereen aanraden hahaha
Zoân reallife poule klinkt dan wel weer heel leuk tho! Zeker als je er 60eu mee wint haha
Pfoe ja volgend seizoen maar overwegen. Dat einde is nu echt zenuwslopend haha