Wie is de Mol? 2020 #2

Ja, het gekke is, ik verdenk Rocky dus 0,0 omdat zij al zoveel voor de pot heeft verdiend. Twijfel of ik all in ga voor of Renée, Charlotte of Marije.

1 like

Is er ergens een overzicht te vinden van hoeveel geld wie heeft binnen gebracht?

Heb alles op Marije ingezet

Ik vind het lastig dit keer.
Normaal zijn de opdrachten zo slecht te doen, dat de mol haast niet hoeft te mollen. En nu zijn ze beter haalbaar en wordt er zoveel geld opgehaald.
Zet wel altijd op één persoon in, alles of niets!

1 like

Ik blijf op Rocky maar als ik alles verlies doe ik die vragen op Splinter want ik denk eigenlijk dat hij het is

Ik ben benieuwd of er achter de schermen veel gemold is of zo, of dat het oprecht moeilijk is met deze opdrachten

1 like

Geen idee of deze klopt.

1 like

Ik kan Charlotte ook echt niet los zien van die domme persconferentie vragen van dr, van mij mag zij wel gauw weg

10 likes

Zou nou werkelijk niemand iets door hebben van de nachtelijke ontmoetingen tussen Splinter en Joshua :joy: James Bonds

Ik denk steeds terug aan die klap van de deur toen Rutte die zo openzwaaide

9 likes

Same!! Kijk op een hele andere manier naar haar nu

3 likes

Wauw wat een mooie locatie zeg.

3 likes

Echt he!

1 like

Sorry mensen maar LOTR muziek past alleen bij Nieuw Zeeland

2 likes

Dit is wel echt super mooi! Vond het vorige week dus echt niet zo boeiend, zeker als je deze locatie ziet

Stresss, dat is de reden dat ik die app dit seizoen niet heb gedownload. Vorig seizoen was ik door Horace al snel al mijn punten kwijt.

Ugh als ik dit zie heb ik zoveel zin om op vakantie te gaan

12 likes

Tsjechië rondreis als we ingeënt zijn?

9 likes

Haha arme Renée

3 likes

Hoezo articuleert marije zo

1 like

Waarom zit Charlotte nu al onder de verf :joy:

1 like