Ik vond Renee zo obvious klungelen met die touwen. Kan toch niet anders dat ze dat expres deed, volgens mij is zij echt wel pienter
Ik heb dat ook bij Renee, maar eigenlijk ook bij Joshua. Die man dort zoveel gekke dingen, dat moet toch bewust zijn?
Ik kende splinter niet maar vind hem echt een leuke kandidaat maar hij heeft exact zoân mond en lach als een ex van me, canât unsee. Gelukkig compenseert hij die nare associatie met zn leuke outfits
Ik heb het idee dat Rocky de mol is. Ze deed bij die fotos maken zo van " Jaa weet ik veel ik doe maar wat" en ze heeft wel vaker een beetje zon houding. Van jaa leuk spel maar kan mij t schelen of we geld winnen of niet.
Ja klopt! Ze is nog heel erg op de achtergrond, en totaal nog niet echt verdacht. Ze ging ook die kistjes bij die ballerinas langs volgens mij, iemand zei hier âLaksmi heeft misschien het geld uit die kistjes weggehaald als Mol want Rocky heeft nog wel naar kistjes gekeken maar er niet veel geld uitgehaaldâ, maar misschien heeft Rocky dus wel geld in dr zakken gestopt!
Ik begin echt te twijfelen doordat iedereen hier zo op Joshua zit haha. Vind hem juist veel te veel kandidaat en meer zo een Tygo type dat wilt dat mensen hem heel erg verdenken.
en Rocky al helemaal kandidaat. Zij haalt het meeste geld binnen volgens mij en helpt ook superveel. Deze aflevering bijv met âland naast haĂŻtiâ en dat ze nog even terug loopt met die sleutel die Renee al had gecheckt. Vorige aflevering zorgde ze er ook als enige voor dat het geld van het abseilen in de pot kwam.
Maar verder heb ik het nog nooit goed gehad voor de enalaatsteaflevering dus misschien ben ik supernaief haha
Ik verdenk Joshua ook niet, vind hem tĂ© opvallend âmollenâ idd, vind hem vooral irritant (en fanatiek). Weet ook niet zo heel goed wie het dan wel moet zijn hoor haha, eigenlijk valt voor iedereen wel wat te zeggen. Heb Rocky ook nog niet helemaal afgeschreven, vind haar lastig te peilen met gekke acties soms!
Ik weet dus nog steeds niet welk land.
Dominicaanse Republiek
Dominicaanse republiek
Haha ook een goeie! Of Djibouti
Ik kom er net achter dat Darfur een regio is en geen land
Ik denk dat Splinter de nol is maar dat zou ik niet leuk vinden
Antwoord op de testvraag:
Ja - Lakshmi
Nee - Rocky, Splinter
De mol stelde geen vragen - Renee, Marije, Charlotte, Joshua
Dus als je maar wat gokt zou ik niet op de eerste gaan want dat heeft geen zin
Haha jeetje echt origineel dit nieuwe programma!!
https://www.ad.nl/show/bn-ers-op-jacht-naar-drie-verraders-in-hun-midden~a5bcfc45/
En
Ook echt 18 BNâers, zo veeeel
Het is van dezelfde makers he. Concept lijkt meer op weerwolven, lijkt mij wel leuk!
Ja precies widm en weerwolven. Hoop dat Tijl niet heel kut is en er nog wel wat leuke BNâers bij zitten
Haha noooit dat het 18 echt bekende Nederlanders zijn, tenzij het allemaal oud WIDM kandidaten zijn die opnieuw mee willen doen maar niet waren uitgenodigd voor het jubileumjaar dus dan maar voor the next best thing gaan
Sowieso meer commerciële types lijkt me (gezien rtl)