Ik vind hem inderdaad ook heel leuk, maar is dit niet gewoon een kind aan het werk zetten?
Jullie ook een testvraag in de app gekregen?
Jup!
Woahhhh leuk dit! Maar ik ben echt nog helemaal blanco
Ja!
Weet niet of iedereen dezelfde had, maar bij mij vroegen ze om de kleur auto. Ik hou dat soort dingen helemaal niet bij dus gok maar wat hahah
Edit:
Tycho = Wit
Ellie = Rood
Nadja = Blauw
Ron = Geel
Horace = Zwart
Nu hebben jullie iets aan mijn studieontwijkendgedrag
Ik ga denk ik op Horace stemmen, eigenlijk zou je ook op ‘de mol zat niet in een auto’ kunnen stemmen voor de meeste kans maar ik ga gewoon all-in haha
Ja die vraag had ik ook, maar moet het dan even terug kijken maar nu geen zin in. En geen flauw idee wie de mol is dus misschien gok ik maar gewoon
Edit: ik weet nog wel dat Nadja, Ron, Tycho en Ellie in een auto zaten maar de kleuren weet ik niet.
Kan me ook niet voorstellen dat het een ander antwoord is. Je krijgt punten toch voor een goed antwoord? Want als je het dan goed hebt en dus direct die punten krijgt, weet je na 1 week al wie het is toch
Je krijgt de punten pas na de laatste uitzending
Ik vind Tygo altijd wel een leuke man. Moest bij hem deze aflevering alleen de hele tijd denken aan King John van Robin Hood qua uiterlijk haha
Ooh ik vind het nu al zo’n leuk seizoen! Wat hier al eerder werd gezegd, je hoeft niemand meer te leren kennen. En echt hele leuke kandidaten.
Vanavond
Voor degene die met de app meespelen, wat is jullie tactiek voor in het begin als je nog geen idee hebt?
Op 2/3 man spreiden, over iedereen?
Ik ben elk jaar zóooo slecht en heb tips nodig
Nooit over iedereen, dan verlies je altijd punten, want er gaat er in deze serie iedere keer zeker 1 uit (het zijn maar 8 afleveringen). En zeker in het begin spreiden, tenzij je zeker bent. Ik doe op 3 personen, maar 4 vind ik ook nog goed. En dan afstrepen. Bij de app gaat het vooral om te zorgen dat je niet stemt op wie eruit gaat. Pas aan het einde krijg je extra punten voor iedere keer dat punten goed hebt ingezet op de mol. Bij afl. 3 of 4 wil ik wel op de 1 mol zitten…
Vanavond kijk ik niet live, maar morgen zal ik het snel terugkijken. Qua mol zit ik nu op Jeroen. Hij was een van de weinigen die zei dat met die namen ook vrouwennamen genoemd mochten worden. Als mol wil je zoveel mogelijk namen. Op de pol van vorige week heb ik Nikkie gestemd, maar daar ben ik alweer vanaf gestapt.
Ik heb nu idd 33/34 over 3 man wil dit keer voor de verandering een keer niet laatste worden in de werkpoule.
Ik doe gewoon all-in want als ik de helft mis haal ik toch nooit de mensen in die het vanaf afl 1 goed hadden. Minder kans dat je mol eruit gaat maarja als het wel zo is bsn je meteen alles kwijt😂
Ik heb nu gewoon maar 1 iemand aangeklikt misschien dat ik last minute alsnog ga spreiden maar nu is de kans 8 op 9 dat ik al mijn punten straks nog heb. En anders is het jammer
Maar of dit nou een toptip is weet ik niet hoor