Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

Ze spreekt boeken in voor Storytel, misschien daarvan?

Nopeee

In de Podcast worden veel van dit soort vragen beantwoord dus dat is een aanrader om te luisteren als je de ‘achtergrond’ interessant vindt! In een opdracht als met de kistjes worden de kandidaten inderdaad apart gezet (sowieso na de opdracht maar soms ook vooraf). De spellen worden niet bedacht door psychologen maar door crewmembers (weet zo niet hoe de functie heet) onder leiding van de regisseur: Rick McCullough (hoop dat ik het goed schrijf, haha)

1 like

Ik denk het eigenlijk wel, al dan niet met vermomming.
Er zitten altijd wel van dit soort acties in een seizoen, denk niet dat ze achteraf zeggen ‘ja, we zeiden wel heel expliciet dat de mol achter je rug om saboteert, maar we durfden het niet aan het de echte mol te laten doen, dus iemand van de crew deed dat’
Verheug me nu al op de beelden van de zenuwachtige mol die die dingen weggrist.

3 likes

Ik denk wel dat het de mol was maar dan helemaal vermomd, hebben ze wel vaker gedaan. Toen Nikkie omkeek zag je een schaduw op de muur trouwens!

Behalve als Nikkie de mol is :face_with_monocle:

5 likes

Dat was ook mijn eerste gedachte ja, maar ik verdenk haar verder (nog) niet eigenlijk

Nee ik ook niet maar je weet maar nooit! Lijkt me geniaal als zij de mol is, niemand verwacht dat.

1 like

Heeft iemand daar video van, dat je bij Nikkie een schaduw ziet?

Maar bij dr mol België wordt de mol ook altijd helemaal vermomd e.d.

Jan liep rond zonder vermomming, dus het is wel eens voorgekomen.

Dit is die opdracht waarbij Jan vol herkenbaar langs liep

Vind het weer spannend als ik het terugzie haha, vooral op het eind als Remi nét nadat Jan zn capuchon heeft opgezet omkijkt.

12 likes

Dat is Ruben haha niet Remi.

1 like

Omg ja oeps, sorry Ruben haha

1 like

Dit was zooo spannend

1 like

Zooo net pas de aflevering gekeken, en al die tijd dit topic genegeerd haha.
Leuke deelnemers!

Maar er waren nu dus 2 koppels die bedacht hadden dat je best kon liegen. En ik vond het zo grappig dat al die deelnemers het logisch vonden dat het bakje leeg was (zo van: “ah ja dat had ik moet weten / dat is de mol…”). Ik zou daar echt niet aan gedacht hebben :see_no_evil::joy:

Oooh ik was Emilio weer een beetje vergeten, dankjewel voor de herinnering :grin::smirk:

7 likes

Ik denk dat de komende uitzendingen er veel van dit soort verwijzingen naar oude molacties zitten…

2 likes

Zag net op de insta van Nathan Rutjes dat zijn zoon kindereditie van moltalk presenteert. Niet gezien maar wel heel leuk dat hij daarvoor is gekozen.

7 likes

Ze doet milka geloof ik en blue band? En cilitbang ook… en nog een paar reclames

1 like

Ik heb dit gekeken vanmiddag (kwam na Taarten van Abel :nerd_face:) en het is echt geweldig. Wat een heerlijk jochie.