Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

& @NInja ja omg dat durf ik dus echt niet :joy:

Heb ik ook gedaan! Alles op een iemand. Hoppa!

Zin in vanavond!

Ik vind de uitspraak een beetje eenzaam aanvoelen (haha) maar ik vind het zo leuk dat er weer een programma is waar ik me een week op kan verheugen! Ik kijk nooit TV en volg maar een paar programma’s, en altijd zo leuk als 1 van die programma’s begint en je daarnaar uit kunt kijken.

6 likes

Haha hoezo eenzaam! Dit is het hoogtepunt van de week voor mij :rofl::smiling_face_with_three_hearts: Mijn vriend en ik gaan zo vol discussiëren raden gokken…zo leuk

Hahaha ja nou voor mij dus ook, zo’n leuk programma! En echt heel leuk dat je dit keer de kandidaten al kent, je zit er direct helemaal in.

Ik weet niet of de mol nou veel of weinig namen zou willen.

Meer namen = ellie en patrick hebben meer om te kiezen waar ze geld op zetten en dus grotere kans dat ze verkeerd inzetten
Minder namen = lastiger om mensen met precies die namen te vinden

Denk eerder dat de mol bij het namen noemen nog lekker enthousiast meedoet (kijk mij eens even een fanatieke kandidaat zijn) en dan juist zou saboteren bij het zoeken van mensen en dat die dus heeft bedacht dat namen voor mensen verzinnen wel een goede optie is of daar vol in meegegaan is

2 likes

Geen idee of mensen het al leuk vinden om te zeggen waarop ze gaan stemmen, zo ja:
Op wie zet jij je punten in?

• Patrick
  • Peggy
  • Tycho
  • Nadja
  • Jeroen
  • Ellie
  • Horace
  • Nikkie
  • Ron

0 stemmers

Ja inderdaad, zo had ik er nog niet naar gekeken. Als de mol fanatiek meedoet met het noemen van namen, zitten daar dus niet zoveel consequenties aan voor het geld in de pot. Eigenlijk waren Peggy, Nikkie en Horace (volgens mij) dus verdachter omdat zij saboteerden met de namen door de mannen met een andere naam binnen te laten.

1 like

Zon zin om het vanavond weer te kijken met jullie.

1 like

Ah ik heb m’n vriend voor het eerst zo ver om dit seizoen met me mee te kijken. :smiling_face_with_three_hearts: Nu zitten we klaar met kaasjes, chips en merlot. Helemaal blij.

2 likes

Fml ik ben burgerlijke miep geworden.

10 likes

Poging 2 om live te kijken haha.
Vorige week weigerde de dreumes te slapen :crazy_face:.

Die trailer is zo veelbelovend :heart_eyes:

1 like

Hmm zou Rik iets bedoelen met dat verblind? Hij zei het zo nadrukkelijk.

Enige wat ik kan bedenken is Nikkie met dr sieraden maar das wel heel vergezocht denk ik haha

1 like

Steen rijk heet deze opdracht. Nikkie?

4 likes

Ze worden rijk met stenen toch?

1 like

Hahah Ron is weer heerlijk bezig

Deze opdracht doet mij echt denken aan een opdracht van een oud seizoen. Wel leuk!

1 like

Lekker Ellie :smirk:

1 like

Wat Jeroen? MOLeskapspier?

6 likes