herkende George bijna niet op de foto!
Ik ook niet, het was even zoeken!
Ik vond Jan de leukste molacties hebben maar Milouska was echt wel een van de beste mollen ooit, de kandidaten hadden pas in de finale door dat zij het was
Dennis blijft echt mijn favoriet. In de tests is hij ook maar een keer als mol aangeklikt en dat was bij de laatste test door de winnaar.
Kon het niet direct kijken maar yes tina eruit!!! Vind ellie wel verdacht maar het lijkt me te voor de hand liggend
Ik vond Kees tof omdat hij zon heel dansje had wat dan gebarentaal ofzo was voor “ik ben de mol”
Edit: foto weg, misschien toch ietwat expliciet hahah
Jan omdat ik hem totaaaal niet door had. Had hem vanaf de eerste aflevering al afgeschreven omdat hij zo lekker fanatiek en zichzelf was
maar Dennis en Kees vond ik ook heel goed!
Haha?! Waaar komt die foto vandaan? Hoe knap de man in kwestie ook is, ik word echt niet warm van een piemel op een foto, eerder andersom
Hahahaha heeft ie zelf gemaakt tijdens een fotografieprogramma op rtl (en ook gepost op zn sociale media). Vind de foto heerlijk shockerend.
Hahaha ik heb hem nog gezien! Helemaal welkom in mijn badkamer hoor,ook op zondagochtend
Pfff ik zou de zenuwen krijgen om met haar samen te moeten werken. Structuur, nonono
Haha voor mij zou dat echt ideaal zijn.Ik zou echt als een kip zonder kop rondrennen.Ik ben echt de sukkelige Ron waarschijnlijk.
Ik vond het leuk! Jammer dat Tina eruit is.
Die stem van Inge Ipenburg klinkt zooo bekend. Ik dacht aan Villa Volta maar volgens mij is dat een mannenstem. Van google word ik niet wijzer. Misschien van een reclame ofzo? Help.
Gtst wellicht?
Nee het gaat me alleen om de stem, ik ken haar verder ook niet.
Ohh okee dan had ik je verkeerd begrepen haha. Dan weet ik het niet.
Ik vind dit seizoen echt al leuk beginnen! Vooral die opdracht met die kistjes en oud mollen haha
Ik denk niet dat het echt de mol is die achter langsliep. Nikkie keek toch ook om? Stel 3 mensen zouden omkijken, dan weten zij het al. Denk dat het gewoon iemand van de crew was.
Lijkt mij dat iedereen dus gewoon ergens wacht en degene die al zijn geweest moeten wachten in een andere kamer
Echt een leuke aflevering, maar stom dat Tina eruit is!
Ik ben volgens mij de enige maar ik vind Tygo altijd echt heeeel vervelend.